Wielozadaniowość na stanowisku asystentki zarządu.

asystentka zarządu

Starając się o pracę asystenta, wiele osób nie do końca zdaje sobie sprawę, czego się spodziewać. Tymczasem to stanowisko takie, jak każde inne, z tym, że wymagające od pracownika wielozadaniowości na wysokim poziomie.

Stanowisko asystentki zarządu a zakres obowiązków

Zakres obowiązków na stanowisku asystentki zarządu, bywa dość przytłaczający, zwłaszcza dla osób, które wcześniej pracowały na nieco spokojniejszym stanowisku. Nie da się ukryć, że wymaga ono dość dużo od pracownika. To planowanie i organizacja spotkań zarządu, zapewnienie cateringu i noclegu niektórym osobom, raportowanie pracy i konieczność tworzenia zleconych analiz. To dość dużo jak na jednego pracownika.

Nie warto jednak bać się tego stanowiska, zwłaszcza, jeśli jesteśmy młodymi pracownikami, którzy nie boją się presji czasu i pewnego stresu, który wiąże się z tą pracą. Pamiętajmy, że nie wszystko da się przewidzieć – warto więc o pewną elastyczność w myśleniu, która nie tylko pomaga pozbyć się stresu, ale również nieco więcej przewidzieć. A to klucz do sukcesu na tym stanowisku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *