Praca: Asystent / Asystentka ds. Księgowości


Jesteśmy grupą spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Należymy do międzynarodowej sieci Crowe Global, działającej w 150 krajach na całym świecie. Zatrudniamy ponad 500 osób w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, audycie, doradztwie podatkowym oraz konsultingu biznesowym.

Asystent / Asystentka ds. Księgowości
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Ewidencja operacji gospodarczych,
  • Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie,
  • Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych,
  • Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.

Wymagania:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji, pracy w zespole i analizy danych,
  • Motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości,  
  • Umiejętność wyciągania wniosków i analizy danych, a także prioretyzowania,
  • Sumienność i zaangażowanie.

Mile widziana znajomość podstaw rachunkowości oraz dobra znajomość języka angielskiego. 

Oferujemy:

  • Jesteśmy zgranym i wspierającym się zespołem,
  • Realizujemy wiele ciekawych i różnorodnych projektów,
  • Po okresie wdrożenia zapewniamy możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office),
  • Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9,
  • Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med
  • Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe,
  • Świętujemy okrągłe rocznice pracy - ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!
Nasze biura:
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków- pomoc klientom w zakresie elektronicznej rezerwacji wizyt - pomoc...

Pracownik sekretariatu kancelarii

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie...