Praca: Asystent / Asystentka Dyrektora Zakładu


Asystent / Asystentka Dyrektora Zakładu
Miejsce pracy: Niepołomice
Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu firmy
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przyjmowanie i wydawanie przesyłek
  • Organizacja wyjazdów służbowych (w tym rezerwowanie hoteli, biletów lotniczych/kolejowych)
  • Kompleksowa organizacja i obsługa spotkań biznesowych i szkoleń
  • Prowadzenie projektów zleconych przez przełożonego
  • Administrowanie i przygotowanie danych na temat bieżących wskaźników firmy
  • Wsparcie administracyjne dla wszystkich działów: zakupy biurowe, obieg dokumentów i informacji oraz inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną sekretariatu

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Zdolności interpersonalne
  • Wysoka kultura osobista
  • Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie, samodzielność
  • Mile widziane czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

Motywacyjny system wynagrodzeń:

  • pensja stała zależna od umiejętności i doświadczenia
  • coroczny system podwyżek
  • premie roczne
  • system nagród KAIZEN

Stabilne zatrudnienie:

  • bezpośrednie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
  • pracę z doświadczonym zespołem oferującym wsparcie w poszerzeniu umiejętności
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej

Dodatkowe benefity:

  • karty Multisport dla pracownika oraz członków rodziny
  • dofinansowanie do kolonii dla dzieci
  • bony i paczki świąteczne
  • ubezpieczenie grupowe
  • prywatna opieka medyczna
  • wczasy pod gruszą
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik ds. Obsługi Klienta / Operator helpdesk ds. usterek technicznych

Opis stanowiska Przyjmowanie mailowych i telefonicznych zgłoszeń od klienta (w języku polskim i angielskim), Obsługa infolinii, Organizacja realizacji naprawy usterki, Przygotowywanie raportów (Excel) Obsługa systemu CMMS. Wymagania Znajomości języka angielskiego na poziomie B2- warunek konieczny, Dobrej znajomości pakietu MS...

Pracownik Administracyjny / Pracownik Kancelarii Mailingu

Oferujemy: Zatrudnianie na umowę o pracę Prywatną opiekę medyczną Multisport Bony na święta (wg regulaminu) Zadania: Ewidencja i odpowiednia segregacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej Prowadzenie rejestrów korespondencji przychodzącej i wychodzącej Mailowy i osobisty kontakt z pracownikami Procesowanie reklamacji...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zadania: Obsługa bieżąca pracowników klienta Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych Tworzenie zamówień na brakujące produkty w maszynie vendingowej Codzienny obchód biura pod względem zaopatrzenia salek, zgłaszanie usterek, utrzymywanie porządku w kantorku pracowniczym...

Pracownik Biurowy

Co oferujemy? Umowę o pracę Pakiet benefitów: Prywatna opieka medyczna Dodatkowe świadczenia socjalne Dofinansowanie do kart sportowych Paczki z naszymi produktami z okazji świąt Ambitną pracę oraz możliwość rozwoju Ta praca jest dla ciebie – jeśli lubisz pracę z dokumentacją, wykonywanie prostych analiz, jesteś...

Kierownik / Koordynator rejestracji medycznej

Opis stanowiska: Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zatrudni Kierownika/Koordynatora rejestracji w Centrum Zdrowia Psychicznego w Konstancinie-Jeziornej . Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego. Wymagania:...