Praca: Asystent / Asystentka Działu Rozliczeń


EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.
Generalny przedstawiciel SCHMITZ CARGOBULL, w związku z bardzo dynamicznym rozwojem firmy poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent / Asystentka Działu Rozliczeń
Miejsce pracy: Płock
Czym będziesz się zajmować?
  • Rejestracją dokumentów zakupu i wprowadzaniem ich do systemu elektronicznego obiegu dokumentów po wcześniejszej weryfikacji poprawności danych
  • Wstępną dekretacją dokumentów zakupu w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
  • Monitorowaniem obiegu dokumentów zakupu
  • Weryfikacją akceptacji dokumentów zakupu
  • Wsparciem Działu Zobowiązań i Działu Księgowości
  • Wsparciem przy zadaniach i projektach realizowanych w ramach Działu
  • Segregacją i archiwizacją dokumentów
  • Innymi pracami administracyjnymi w ramach funkcjonowania Działu
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Doświadczenia w pracy z dużą ilością dokumentów
  • Samodzielności, sumienności, skrupulatności
  • Dobrej organizacji pracy
  • Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy
  • Dobrych umiejętności komunikacji zarówno z klientem zewnętrznym jak i wewnętrznym w ramach realizacji zadań
W zamian oferujemy m.in.:
  • Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym (praca w biurze połączona z home office)
  • Możliwość dalszego rozwoju
  • Opiekę medyczną
  • Świadczenia ZFŚS
  • Dostęp do pakietów sportowych
  • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie 
Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków- pomoc klientom w zakresie elektronicznej rezerwacji wizyt - pomoc...

Pracownik sekretariatu kancelarii

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie...