Praca: Asystent do spraw księgowości


Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/24/1332
OBOWIĄZKI:
1. Zapoznanie się z Ustawą o promocji zattrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 475 z póź. zm.);2. Zapoznanie się z przepisami pracy dot. funkcjonowania Urzędu, w tym przepisami bhp i p.poż;3. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną urzędu, regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy i regulaminami obowiązującymi w PUP;4. Zapoznanie się z przepisami o ochronie danych osobowych;5. Zapoznanie się z zakresem zadań i obowiązków Działu Finansowo-Księgowego;6. Zapoznanie się z programem SYRIUSZ;7. Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;8. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych i środków dotacji zgodnie z zakłdowym planem kont;9. Rejestrowanie operacji gospodarczych i środków dotacji w SI SYRIUSZ;10. Uzgadnanie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych;11. Rozliczanie list wypłat świadczeń z FP i uzgadnianie ze stanowiskiem merytorycznym zasiłków niepodjętych;12. Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących;13. Archiwizowanie dowodów księgowych;14. Wykonywanie bieżących poleceń przełożonych;15. Pomoc pracownikom działu przy wykonywaniu ich zadań ;16. Obsługa urządzeń biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków- pomoc klientom w zakresie elektronicznej rezerwacji wizyt - pomoc...

Pracownik sekretariatu kancelarii

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie...