Praca: Asystent ds. rejestru pielęgniarek i położnych


Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Lublinie
Asystent ds. rejestru pielęgniarek i położnych
Miejsce pracy: Lublin
Numer: StPr/25/2008
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji związanej wydawaniem Prawa Wykonywania Zawodu pielęgniarki, położnej; prowadzenie dokumentacji związanej z wydaniem zaświadczeń o kwalifikacjach zawodowych; obsługa urządzeń biurowych oraz systemów informatycznych dotyczących procesu stwierdzania Prawa Wykonywania Zawodu; sporządzanie zestawień i sprawozdań związanych z rejestrem pielęgniarek i położnych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lublin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Opis stanowiska: Koordynowanie procesu przyjmowania i realizacji zamówień Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji wewnętrznej Obsługa korespondencji firmowej oraz urzędowej Monitorowanie terminowości płatności i podejmowanie działań windykacyjnych Wymagania: Odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań Dobra organizacja...

Asystent / Asystentka Biura

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami Uzupełnianie zapasów artykułów biurowych i spożywczych Pomoc w...

Pracownik biurowy

Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Odbieranie...

Kasjer

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja zamówień sprzedażowych z uwzględnieniem efektywności działań Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej Dbanie o prawidłowy obieg towaru i rozliczanie gotówki Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami i...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Profesjonalna obsługa gości hotelowych. Prowadzenie rozliczeń finansowych pobytu gości. Udzielanie kompleksowych informacji o warunkach pobytu. Współpraca z innymi działami hotelu. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane hotelarsko-turystyczne. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka...