Praca: Asystentka / Asystent ds. Administracji


Kim jesteśmy?

Lintegra (wcześniej Mas Trading) od ponad 20 lat dostarcza, integruje i instaluje linie pakujące: począwszy od dozowania produktu (napełnianie butelek, worków, saszetek), poprzez transport, paletyzację, aż po foliowanie palet. Nasze maszyny pracują od wielu lat w zakładach setek producentów żywności, napojów, materiałów budowlanych, produktów chemicznych.
Kogo Poszukujemy?

Obecnie poszukujemy energicznej, pracowitej i sumiennej osoby na stanowisko:
Asystentka / Asystent ds. Administracji
Miejsce pracy: Blizne Łaszczyńskiego, na granicy z Warszawa-Bemowo
Co będziesz robić?
  • zaopatrywać biuro i kontaktować się z dostawcami
  • organizować spotkania, konferencje, delegacje i targi
  • przygotowywać stanowiska dla nowych pracowników
  • pomagać przy fakturach i ofertach handlowych
  • tłumaczyć dokumenty z/na angielski
  • prowadzić stronę WWW firmy i obsługiwać korespondencję
  • współpracować z zespołami w zakresie raportów i danych
Musisz mieć:
  • płynny angielski i perfekcyjny polski
  • bardzo dobrą znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • prawo jazdy
  • rzetelność, kulturę osobistą i chęć długofalowej współpracy
Dlaczego warto?
  • stała umowa o pracę
  • opieka medyczna
  • realna możliwość rozwoju przy projektach inżynierskich
  • samodzielna rola w małym, energicznym zespole
  • płaca 5000–7000 PLN netto (w zależności od doświadczenia)
  • dogodny dojazd (S8, 10 min od przystanku)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, prawo), dobra znajomość pakietu MS Office, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolności organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy, wysoka kultura osobista, otwartość oraz łatwość...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Pracownik Sekretariatu

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze Rejestrowanie faktur i prostych kosztów...

Asystent ds. obsługi kandydatów

Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media przyjmowanie osób zgłaszających się do...