Praca: Asystentka biurowa (k/m)


Asystentka biurowa (k/m)
Starachowice



Twoje zadania
  • Wykonywanie ogólnych zadań administracyjnych i organizacyjnych
  • Obsługa telefoniczna oraz skanowanie i dokumentowanie dokumentów
  • Aktualizacja oraz archiwizacja danych
  • Wyszukiwanie informacji w Internecie
  • Prowadzenie statystyk
  • Przygotowywanie spotkań, aktualizacja protokołów i prowadzenie spotkań
  • Możliwość odbycia stażu lub zatrudnienia na stałe (w niepełnym wymiarze godzin)
Twoja pasja do nieruchomości
  • Mile widziane wykształcenie ekonomiczne
  • Dobra znajomość MS Office (Excel und Word)
  • Szybkie przyswajanie wiedzy i samodzielność w pracy
  • Dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i w piśmie
  • Wdrożenie w biurze we Wrocławiu
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura

Zakres obowiązków: zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne kontakt z dostawcami i kontrahentami organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników wsparcie przy fakturowaniu (mile widziane) wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych współpraca z działami:...

Specjalista ds. Magazynu i Dystrybucji

Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu magazynowego i obsługa dokumentacji przygotowanie wysyłek oraz kontrola ich poprawności kontakt z klientami i współpraca z magazynem rozliczanie kierowców i dbanie o terminowość realizacji zleceń wsparcie operacyjne w codziennych zadaniach magazynu Oczekiwania: doświadczenie w...

Specjalista ds. administracyjnych

Opis stanowiska Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych . Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego. Wymagania Obsługa komputera,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Kontraktów

Weryfikacja poprawności dokumentów (umowy, aneksy, cesje) Aktywowanie pakietów i aktualizacja baz danych klientów zgodnie z RODO Obsługa administracyjna klientów korporacyjnych i wsparcie w systemach self-service Ścisła współpraca z działem sprzedaży Doświadczenie w pracy administracyjnej z dokumentami i systemami...

Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych, Monitoring...