Praca: Kierownik Biura


Ocado to światowy lider w innowacjach dotyczących zakupów spożywczych online, oferujący zaawansowane i nowatorskie rozwiązania technologiczne. Dzięki zautomatyzowanym systemom magazynowym oraz nawiązywaniu nowych partnerstw z sklepami detalicznymi na całym świecie, wspieramy naszych partnerów w dostarczaniu klientom tego, czego potrzebują.
Kierownik Biura
Miejsce pracy: Wilcza Góra
Zadania:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami biura w tym finanse, HR oraz administrację.
  • Przygotowanie oraz kontrola raportów płacowych i faktur.
  • Utrzymywanie dyscypliny budżetowej i zarządzanie wydatkami firmowymi.
  • Organizacja logistyki podróży służbowych oraz wsparcie procesów celnych.
  • Współpraca z HR w zakresie inicjatyw kadrowych, urlopowych i dokumentacji.
  • Koordynacja i monitorowanie dostaw biurowych oraz przestrzeganie przepisów BHP.
Wymagania:
  • Biegła znajomość polskiego kodeksu pracy.
  • Doświadczenie w administracji HR oraz zarządzaniu biurem.
  • Umiejętność zarządzania procesami finansowymi.
  • Silne umiejętności organizacyjne oraz zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Znajomość systemów ERP (np. Oracle Fusion) będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę.
  • Prywatna opieka medyczna - Luxmed.
  • Karta Multisport.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków- pomoc klientom w zakresie elektronicznej rezerwacji wizyt - pomoc...

Pracownik sekretariatu kancelarii

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie...