Praca: Młodszy Specjalista ds. Administracji i Księgowości


Klecza Dolna ul.Pszczela 2 / k. Wadowic
Bezpłatne miejsce parkingowe
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Księgowości
Szukamy osoby, która z entuzjazmem wesprze nasz Dział Księgowości, przyczyniając się do sprawnego funkcjonowania codziennych procesów administracyjnych i finansowych. Jeśli cenisz dokładność, jesteś dobrze zorganizowany, a praca z dokumentacją i liczbami sprawia Ci satysfakcję, to stanowisko może być właśnie dla Ciebie!

Na co dzień w naszym zespole będziesz:
  • Obsługiwać bankowość internetową,
  • Realizować działania faktoringowe,
  • Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż,
  • Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach,
  • Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe: księgowość, ekonomia, finanse lub zbliżone, 
  • Znasz podstawy księgowości i sprawnie poruszasz się w programie MS Excel, 
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, 
  • Potrafisz dbać o poufność powierzonych danych, 
  • Dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Mile widziany status studenta na kierunku związanym z ekonomią, finansami, księgowością lub pokrewnym.
Co oferujemy?
  • Pracę z misją z miłości do pszczół :)
  • Zniżki na nasze produkty firmowe,
  • Pakiet MultiSport i MultiLife,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie w atrakcyjnej cenie,
  • Możliwość rozwoju - zapewniamy szkolenia konieczne na stanowisku pracy,
  • Zdobywanie nowych kompetencji zawodowych dzięki współpracy z doświadczonym zespołem,
  • Elastyczne godziny pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),
  • Pracę zdalną 1 dzień w tygodniu,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Pracę w zaangażowanym zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
  • Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (jesteśmy liderem w swojej branży na rynku europejskim),
  • Pracę w międzynarodowym środowisku (współpracujemy z zagranicznymi dystrybutorami),
  • Możliwość korzystania z zasobów biblioteki firmowej.
Nasza oferta:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Godziny rozpoczynania pracy do ustalenia
  • Zniżka na nasze produkty
  • Kawa / herbata
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Biblioteczka firmowa
  • Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu
  • Pakiet ubezpieczenia grupowego
  • SZACUNEK
    jest najważniejszą wartością w naszych codziennych relacjach ze sobą nawzajem i z Klientami
  • PARTNERSKIE RELACJE
    spędzamy (średnio) rocznie 1 963 godziny w pracy i chcemy żeby to był dobry czas dlatego wspólnie świętujemy sukcesy, wyciągamy wnioski z błędów, a Twój lider jest zawsze do dyspozycji kiedy potrzebujesz wsparcia
  • FAJNA ATMOSFERA I ZESPOŁOWOŚĆ
    chcemy abyś od początku poczuł(a) się częścią zespołu, na nasze wsparcie możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia
  • CZEKAMY NA CIEBIE z umową o pracę stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia jest dla nas ważne
Jeśli podoba Ci się nasza oferta, dołącz do zespołu, daj się zarazić pasją do pszczół i bądź częścią największej pszczelarskiej rodziny w Polsce!
Łysoń to firma zbudowana z pasji do pszczół wyniesionej z domu. Nasza idea jest prosta - kochamy pszczoły!

Od 1995 roku nieustannie stawiamy na wiedzę i rozwój. Jesteśmy jednym z największych producentów nowoczesnego sprzętu pszczelarskiego.Tworzymy świetne produkty rynkowe, o czym świadczą liczne nagrody i wyróżnienia. Od lat zajmujemy stanowisko światowego lidera, z dystrybucją w ponad 70 krajach. Idąc za przykładem pszczelej rodziny, pamiętamy, że „połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp,a wspólna praca to sukces”.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Łysoń spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Klecza Dolna, ul.Pszczela 2, zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie pod numerem 0000384597, REGON 121516572.

Informujemy, iż posiada Pani/Pan prawo do:

Dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jej danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w innym celu lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych; uzyskania wyczerpującej informacji dot.: występowania Pani/Pana danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby, celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze; stanu od kiedy przetwarza się Pani/Pana dane w zbiorze; ewentualnym źródle pozyskania danych; udostępniania Pani/Pana danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków- pomoc klientom w zakresie elektronicznej rezerwacji wizyt - pomoc...

Pracownik sekretariatu kancelarii

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie...