Praca: Młodszy Specjalista ds. Zgodności Handlowej


Młodszy Specjalista ds. Zgodności Handlowej
Miejsce pracy: Poznań
Rola i Zakres Obowiązków
  • Codzienne wsparcie działu Trade Compliance w zadaniach związanych z regulacją EUDR (European Union Deforestation Regulation)
  • Przeprowadzanie codziennych kontroli dokumentacji EUDR dla procesów importu/eksportu
  • Zarządzanie i wprowadzanie rekordów do systemu My Tower EUDR zgodnie z procedurami
  • Koordynacja z zespołami zakupowymi i dostawcami w celu zebrania wymaganej dokumentacji
  • Eskalowanie problemów niezgodności do funkcji Sustainability
  • Wsparcie agencji celnych poprzez dystrybucję numerów DDS (Due Diligence Statement)
Wymagane Kwalifikacje
  • Język angielski na poziomie biegłym
  • 2-3 lata doświadczenia w rolach administracyjnych lub wspierających
  • Zdolność do pracy zgodnie z ustalonymi procedurami i szczegółowymi instrukcjami
  • Znajomość MS Word, Excel, PowerPoint
  • Zainteresowanie logistyką, łańcuchem dostaw i przepisami handlowymi
  • Zdolności miękkie: komunikatywność, zwinność, chęć uczenia się i branie odpowiedzialności (Ownership)
Mile Widziane (Atuty)
  • Podstawowa znajomość prawa międzynarodowego lub celnego
  • Znajomość systemów SAP lub oprogramowania celnego
  • Znajomość innego języka europejskiego
  • Doświadczenie we wprowadzaniu usprawnień procesów
Oferujemy
  • Wspierające wdrożenie i regularne szkolenia/mentoring
  • Możliwość rozwoju w dynamicznym, globalnym środowisku pracy
  • Angażujące działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR)
  • Równowaga między życiem zawodowym a prywatnym (work/life effectiveness)
  • Praca w zróżnicowanym i włączającym zespole
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, prawo), dobra znajomość pakietu MS Office, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolności organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy, wysoka kultura osobista, otwartość oraz łatwość...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Pracownik Sekretariatu

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze Rejestrowanie faktur i prostych kosztów...

Asystent ds. obsługi kandydatów

Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media przyjmowanie osób zgłaszających się do...