Praca: Pracownik administracyjno - biurowy


Ogłoszenie numer: 10080940, z dnia 2025-07-19

BOŚ-MET BOŚ Sp. k.

Pracownik administracyjno - biurowy

Miejsce pracy: Zblewo

Nr Ref.: StPr/25/0619

 

Opis stanowiska

  • Wystawianie faktur sprzedaży w systemie subiekt GT,
  • Obsługa dokumentów magazynowych (pz, wz),
  • Kontakt z klientami i dostawcami (mailowy, telefoniczny).

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat),
  • Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word),
  • Uprawnienia: znajomość programu Subiekt.

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Zblewo,
  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony,
  • Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka biura / ds. administracyjnych

Opis stanowiska Realizacja bieżących zadań administracyjno-organizacyjnych w biurze Obsługa dokumentów (drukowanie, skanowanie, podpisy, dostarczanie) Wsparcie w komunikacji z kandydatami na stanowiska techniczne (np. elektromonterzy) Umawianie spotkań, kontakt z partnerami firmy (telefoniczny, mailowy, osobisty) Witanie klientów...

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Audytów RODO

Wspieranie procesu audytu RODO: kontakt z klientem, zbieranie danych, udział w spotkaniach Monitorowanie realizacji harmonogramu działań Współtworzenie dokumentacji zgodnej z wymaganiami RODO pod nadzorem Eksperta Przygotowywanie prezentacji i raportów z wykonanych prac Wsparcie w tworzeniu prostych ofert sprzedażowych...

Pracownik Administracyjny

Twoje zadania: Zawieranie i aneksowanie umów na produkty firmy. Obsługa wniosków dotyczących zmian danych klientów. Rejestrowanie zgłoszeń i archiwizacja dokumentacji. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach. Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie. Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu. Znajomość MS Office....

Pracownik Administracyjny

Twoje zadania: Zawieranie i aneksowanie umów na produkty firmy. Obsługa wniosków dotyczących zmian danych klientów. Rejestrowanie zgłoszeń i archiwizacja dokumentacji. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach. Nasze wymagania: Wykształcenie min. średnie. Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu. Znajomość MS Office....

Specjalista ds. administracji

OPIS STANOWISKA: Tworzenie i zarządzanie grafikami pracy oraz ewidencją czasu pracy. Weryfikacja listy obecności oraz przygotowywanie zestawień dotyczących pracy w godzinach nadliczbowych, a także pracy w dni wolne. Prowadzenie dokumentacji kadrowej, w tym: danych osobowych, uprawnień, certyfikatów oraz badań lekarskich....