Praca: Pracownik biurowy


Sądecki Urząd Pracy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Numer: StPr/25/0570
OBOWIĄZKI:
- planowanie i organizacja spotkań,- prowadzenie kalendarza,- przyjmowanie i obsługa interesantów,- obsługa urządzeń biurowych,- przygotowywanie raportów,- archiwizacja dokumentacji.Oferta pracy realizowana w ramach Prac Interwencyjnych finansowana ze środków Algorytmu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: MS Office


Wymagania inne:

1. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Miejsce pracy:

Nowy Sącz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Sądecki Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura

Zakres obowiązków: zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne kontakt z dostawcami i kontrahentami organizacja i obsługa spotkań, konferencji, delegacji i targów przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników wsparcie przy fakturowaniu (mile widziane) wsparcie w przygotowywaniu ofert handlowych współpraca z działami:...

Specjalista ds. Magazynu i Dystrybucji

Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu magazynowego i obsługa dokumentacji przygotowanie wysyłek oraz kontrola ich poprawności kontakt z klientami i współpraca z magazynem rozliczanie kierowców i dbanie o terminowość realizacji zleceń wsparcie operacyjne w codziennych zadaniach magazynu Oczekiwania: doświadczenie w...

Specjalista ds. administracyjnych

Opis stanowiska Centrum Zdrowia Psychicznego dla powiatu piaseczyńskiego zlokalizowane w Konstancinie-Jeziornej zatrudni Specjalistę ds. administracyjnych . Umożliwiamy nabywanie doświadczenia zawodowego podczas pracy w zespole najlepszych specjalistów i możliwość dalszego rozwoju zawodowego. Wymagania Obsługa komputera,...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Kontraktów

Weryfikacja poprawności dokumentów (umowy, aneksy, cesje) Aktywowanie pakietów i aktualizacja baz danych klientów zgodnie z RODO Obsługa administracyjna klientów korporacyjnych i wsparcie w systemach self-service Ścisła współpraca z działem sprzedaży Doświadczenie w pracy administracyjnej z dokumentami i systemami...

Specjalista / Specjalistka ds. prawno-administracyjnych i zamówień publicznych

Zakres obowiązków: Znajomość z obowiązujących aktów normatywnych, Monitoring obowiązujących przepisów dotyczących działalności Muzeum i informowanie przełożonych o zmianach w tym zakresie, Udzielanie informacji w zakresie obowiązujących przepisów, Wykonanie analiz prawnych i sporządzanie opinii prawnych, Monitoring...