Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Piła
Numer: StPr/24/1063
OBOWIĄZKI:
Pomoc przy rejestracji pacjentów, pomoc przy pracach biurowych, pomoc przy utrzymaniu czystości na stanowisku pracy, kontakt z pozostałymi pracownikami, zajmowanie się korespondencją placów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, inne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, obsługa komputera

Miejsce pracy:

Piła


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracja podań na studia);...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: