Praca: Recepcjonista / Recepcjonistka


Recepcjonista / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Centrum Stomatologii Medicover
Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 10​
Twoje zadania: 
  • dbanie o doświadczenia pacjenta 
  • rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, 
  • promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych,
  • obsługa kasy fiskalnej,
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych. 
Dołącz do nas jeśli: 
  • lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, 
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (ok. 30% naszych pacjentów jest anglojęzycznych), 
  • masz doświadczenie w obsłudze pacjenta lub klienta, 
  • posiadasz umiejętności sprzedażowe, 
  • lubisz pracować na jasno określonych celach, 
  • jesteś osobą odpowiedzialną, podejmującą inicjatywę i dobrze organizującą własną pracę. 

Chcemy Cię poznać ! 

Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz: 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin,
  • pracę w systemie zmianowym – możesz dopasować grafik do swoich potrzeb   
  • codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera, 
  • możliwość zdobycia cennego, zawodowego doświadczenia, które wyróżni Twoje CV w przyszłości, 
  • benefity: prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, darmowe wejście na siłownię 2 razy w tygodniu, dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe), grupowe ubezpieczenie NNW i inne. 
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne:

Pracownik biurowy

- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail wydziału- porządkowanie dokumentów w archiwum- wydawanie wniosków- pomoc klientom w zakresie elektronicznej rezerwacji wizyt - pomoc...

Pracownik sekretariatu kancelarii

- przyjmowanie połączeń telefonicznych- umawianie na spotkanie- kontakt z klientami Kancelarii- przygotowywanie nieskomplikowanych pism- odbiór i wysyłka korespondencji pocztowej i elektronicznej- obsługa komputera, w tym programów pakietu Ms Office, poczty oraz programu zawodowego- przygotowywanie dokumentacji- składanie...