Praca: Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Sekretarka
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0840
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu.Miejsce stażu:Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, obsługa komputera

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

Opis stanowiska: Koordynowanie procesu przyjmowania i realizacji zamówień Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji wewnętrznej Obsługa korespondencji firmowej oraz urzędowej Monitorowanie terminowości płatności i podejmowanie działań windykacyjnych Wymagania: Odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań Dobra organizacja...

Asystent / Asystentka Biura

Opis stanowiska: Obsługa telefonu, poczty i podstawowych narzędzi biurowych Powitanie gości oraz dbanie o porządek w przestrzeni wspólnej Organizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Stały kontakt z firmami zewnętrznymi oraz współpraca z dostawcami Uzupełnianie zapasów artykułów biurowych i spożywczych Pomoc w...

Pracownik biurowy

Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów: faktur, umów, projektów Wprowadzanie danych do systemu CDN XL i arkuszy Excel Archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami Obsługa przesyłek kurierskich i pocztowych Współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Odbieranie...

Kasjer

Opis stanowiska: Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja zamówień sprzedażowych z uwzględnieniem efektywności działań Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej Dbanie o prawidłowy obieg towaru i rozliczanie gotówki Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientami i...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Profesjonalna obsługa gości hotelowych. Prowadzenie rozliczeń finansowych pobytu gości. Udzielanie kompleksowych informacji o warunkach pobytu. Współpraca z innymi działami hotelu. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane hotelarsko-turystyczne. Doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość języka...