Praca: Specjalista ds. administracji


Partnerstwo z jakością i niezawodność, to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako jeden z największych dystrybutorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła, z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku HVACR, wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.

 

W związku z rozwojem Spółki poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:

 

Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. 

Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność i zgodność z przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy.

Specjalista ds. Administracji działa także jako niezawodny kolega, chętnie wspierając innych pracowników i współpracując z różnymi działami firmy. Te cechy tworzą fundament stanowiska, które ma na celu zapewnienie stabilności operacyjnej, efektywności i ciągłości działania przedsiębiorstwa.

  • Nadzór nad eksploatacją floty i jej rozliczanie (rejestracje, wyposażenie, przeglądy, ubezpieczenia itp.)
  • Administrowanie nieruchomościami (administracja, formalności, opłaty, sprawy sporne, utrzymanie)
  • Wsparcie działu w bieżącym funkcjonowaniu i realizacji wybranych zadań
  • Zarządzanie aktywami i majątkiem (utrzymanie, administracja i zakupy)
  • Drobne naprawy i wsparcie w poprawnym funkcjonowaniu biura
Wymagania:
  • Znajomość przepisów: Średnio-zaawansowana znajomość zasad rachunkowości, znajomość zasad windykacji oraz przepisów dotyczących najmu i zarządzania flotą (w tym ubezpieczenia)
  • Umiejętności komputerowe: Dobra znajomość pakietu MS Office- Excel.
  • Kompetencje negocjacyjne: Umiejętność negocjacji zakupowych oraz analizy ofert. Docelowo windykacja należności.
  • Zdolności organizacyjne: Doskonałe umiejętności organizacyjne, chęć rozwoju, sumienność i nastawienie na cele długoterminowe
  • Komunikatywność: Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole. Zorientowanie na innych i zaangażowanie w realizację zadań.
  • Inicjatywa: Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
Oferujemy:
  • Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy
  • Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 35-letnią tradycją
  • Komfortowe i nowoczesne biuro
  • Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy
  • Dofinansowane kary sportowe
  • Pakiety socjalny
  • Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

praca w systemie RAKS współpracę z innymi działami firmy sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami wysyłanie i wystawianie faktur archiwizacja dokumentacji sporządzanie raportów znajomość pakietu Office łatwość w nawiązywaniu kontaktów dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu zaangażowanie w...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr WYMAGANIA: znajomość Microsoft Office, Excel...

Office Manager

Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie,...

Pracownik kancelaryjny

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy- staż

Obsluga urządzeń biurowych, komputer, kserokopiarka,Odbieranie oraz nadawanie przesyłek pocztowych,Zamawianie artykułów administracyjno-biurowych,Wykonywanie czynności pomocniczych w dziale księgowym,Pomoc przy prowadzeniu sklepu internetowego, Wymagania inne: