Praca: Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Franczyzy



Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Franczyzy
Miejsce pracy: Łódź


Twój zakres obowiązków:
  • Analiza obszarów do rozwoju i poprawy efektywności
  • Prezentacje biznesowe
  • Zaawansowana obsługa raportowa obszarów przypisanych do Pracownika
  • Obsługa procesów biznesowych przypisanych do Pracownika
  • Dbanie o relacje z Franczyzobiorcami
Nasze wymagania:
  • Bardzo dobrze odnajdujesz się w pracy z danymi – potrafisz tworzyć czytelne raporty oraz analizy dzięki zaawansowanej znajomości MS Excel (jeżeli dodatkowo pracujesz z danymi za pomocą Power BI, będzie to Twój duży atut)
  • Znasz i potrafisz wykorzystać szerokie możliwości PowerPoint oraz przygotowywać prezentacje tak, aby były ciekawe dla odbiorcy i dostarczały wszelkich niezbędnych informacji w przejrzysty sposób
  • Cechuje Cię płynność i swoboda w komunikacji
  • Posiadasz doświadczenie zawodowe w sprzedaży, a Twoje kompetencje są poparte znajomością w zakresie technik i działań zwiększających potencjał sprzedażowy
  • Współpracę z klientami opierasz na budowaniu relacji i partnerstwie
  • Jesteś otwarty/a na nowe rozwiązania oraz sam/a chętnie prezentujesz własne pomysły i inicjatywy
  • Wyróżnia Cię bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność i rzetelność
  • Znajomość Power Apps, Power Automate i Power BI (mile widziane)
To oferujemy:
  • Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić
  • Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim
  • Prywatną opiekę medyczną, dzięki której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na terenie całego kraju
  • Akcje profilaktyczne, dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!
  • Pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników
  • Zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty
  • Karty sportowe, dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie
  • Udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać
  • Regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje
Benefity:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • owoce
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • wyprawka dla dziecka
  • wyprawka szkolna
  • umowa o pracę
  • atrakcyjny system premiowy
  • akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent rzecznika patentowego - praca biurowa

Twój zakres obowiązków: organizacja kalendarza rzeczników, pilnowanie terminów wsparcie codziennej pracy rzeczników i paralegals bieżący (mailowy i telefoniczny) kontakt z klientami przygotowywanie i edycja dokumentów obsługa programów InPro, PUEUP (UPRP), Online Filing (EPO) dokonywanie odnowień patentów zarządzanie...

Koordynator Recepcji

Zakres obowiązków: Koordynacja pracy recepcji w całej Polsce. Odpowiedzialność za jakość, terminowość prac. Szkolenia pracowników recepcji w zakresie pełnionych zadań. Dbanie o szerzenie kultury firmy, utrzymywanie usług na najwyższym poziomie. Rekrutacja pracowników, zatrudnianie, zarządzanie dokumentami kadrowymi....

Specjalista ds. Administracji Projektów Szkoleniowych

Zakres obowiązków: Pisanie uzasadnień do wniosków o dofinansowanie. Sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentacji. Wyszukiwanie Trenerów z rynku, negocjacje warunków współpracy, wycena szkoleń. Administracja danych związanych z realizacją szkoleń. Wsparcie w pozyskiwaniu materiałów marketingowych. Współpraca z...

Pracownik Działu Handlowego

Opis stanowiska kompleksowe wsparcie Działu Handlowego w codziennych zadaniach administracyjno-biurowych organizowanie i kontrola przebiegu procesu spedycyjnego w eksporcie i imporcie towarów sprzedawanych lub kupowanych przez firmę LST-Polska Sp. z o.o. administrowanie bazą danych klientów ścisła współpraca z innymi działami...

Kierownik Archiwum Zakładowego i Historii Chorób

Nadzór i prowadzenie Archiwum Zakładowego i Historii Chorób. Przyjmowanie materiałów kat. A i kat. B zakończonej z komórek organizacyjnych Instytutu. Prowadzenie ekspertyz z kwalifikacji i brakowania dokumentacji nie archiwalnej w jednostce organizacyjnej. Przekazywanie z Instytutu do Archiwum Akt Nowych w posiadanie wieczyste...