Praca: Specjalista ds. Wprowadzania i Utrzymania danych


Partnerstwo z jakością i niezawodność, to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako jeden z największych dystrybutorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku HVACR, wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.
W związku z rozwojem projektów Spółki poszukujemy Członka Zespołu na stanowisko:
Specjalista ds. Wprowadzania i Utrzymania danych
Miejsce pracy: Gdynia, 200m od SKM Chylonia
Opis stanowiska:

Jednym z ciekawszych projektów jakie realizujemy w Elektronice jest Katalog Produktów. Najnowszą wersje tego narzędzia budujemy już piąty rok, bo stoi za tym ogrom tytanicznej pracy jaką wykonuje zaledwie kilka osób, przy wsparciu (mniejszym i większym) wielu inżynierów – ekspertów w swoim fachu. Nie jest to prosta robota. Pozyskanie danych, przemyślenie jak z nich skorzystać, zbadanie tego jak korzystają z nich specjaliści zajmuje sporo czasu i uwagi. Dodatkowo przygotowanie danych, a następnie ich publikacja wymaga w zespole ludzi o szczególnych kompetencjach.


Chcemy dalej rozwijać i utrzymywać ten projekt i poszukujemy osób, które te kompetencje posiadają. To Ty znasz swoje możliwości i słabości najlepiej. Poniżej przygotowaliśmy pytania, które pomagają opisać tą szczególną rolę. Odpowiedz na nie, aby rozważyć czy ta praca jest dla Ciebie:

  • Czy jesteś osobą szczególnie sumienną i rzetelną? Perfekcjonizm jest więcej niż mile widziany.
  • Czy potrafisz SAMODZIELNIE wyłapać nieprawidłowości, zarówno w dużych zestawach danych jak i materiałach graficznych?
  • Wchodzisz w „stan mnicha” z cierpliwością dokumentując swoje działania w systemach zarządzania projektami czy przy pracy danymi?
  • „Przeklikasz” bez wylewu tysiące komórek w EXCELu, setki ustawień w systemach do zarządzania treścią (CMS) i menedżerze katalogu?
  • Potrafisz tak usystematyzować i zorganizować informacje, aby były czytelne, przejrzyste i ergonomiczne do wykorzystywania przez innych?
Do głównych zadań należy:
  • Wprowadzanie i utrzymanie danych w bazach.
  • Weryfikacja poprawności danych.
  • Aplikacja danych w systemach zarządzania treścią.
  • Ścisła współpraca z osobami z różnych działów, głównie technicznymi.
Wymagania:
  • Skrupulatność, solidność i sumienność będą absolutną podstawą niniejszej rekrutacji.
  • Przynajmniej średnio-zaawansowana umiejętność obsługi komputera i gotowość samodzielnego rozwoju w tym zakresie (zwłaszcza EXCEL: obróbka technicznych danych tabelarycznych (sortowanie, filtrowanie, formatowanie zwykłe i warunkowe, formuły logiczne (JEŻELI, ORAZ, LUB, itp.), tekstowe (LEWY, PRAWY, itp.), wyszukiwania (WYSZUKAJ.PIONOWO, WYSZUKAJ.POZIOMO, itp.).)
  • Znajomość lub zainteresowanie techniką, mechaniką lub energetyką - pracujemy w kontekście urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (czytanie dokumentacji tech.).
  • Umiejętność sprawdzania i poprawiania po sobie błędów.
  • Zapraszamy do rekrutacji przede wszystkim osoby z kierunków o profilach technicznych, matematycznych lub fizycznych.
Oferujemy:
  • Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy.
  • Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z 35-letnią tradycją.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Komfortowe i nowoczesne biuro.
  • Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy.
  • Pakiety socjalny.
  • Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej.
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Biuro w bezpośredniej bliskości stacji SKM Chylonia.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

praca w systemie RAKS współpracę z innymi działami firmy sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami wysyłanie i wystawianie faktur archiwizacja dokumentacji sporządzanie raportów znajomość pakietu Office łatwość w nawiązywaniu kontaktów dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu zaangażowanie w...

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń

ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr WYMAGANIA: znajomość Microsoft Office, Excel...

Office Manager

Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja kalendarza spotkań Zarządu. Bezpośrednie wsparcie i współpraca z Prezesem Zarządu. Organizowanie podróży służbowych w kraju i poza granicami (rezerwacja lotów, hoteli, restauracji wynajem samochodów etc.) Organizację imprez firmowych i zewnętrznych: planowanie,...

Pracownik kancelaryjny

wg zawodu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Pracownik biurowy- staż

Obsluga urządzeń biurowych, komputer, kserokopiarka,Odbieranie oraz nadawanie przesyłek pocztowych,Zamawianie artykułów administracyjno-biurowych,Wykonywanie czynności pomocniczych w dziale księgowym,Pomoc przy prowadzeniu sklepu internetowego, Wymagania inne: