Praca: Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni


Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych w Zarządzie Zlewni
Miejsce wykonywania pracy:
Żywiec, ul. Armii Krajowej 10
 
Zakres obowiązków
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie,
  • udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw związanych z opłatami za usługi wodne oraz administracyjnymi karami pieniężnymi,
  • obsługę spraw z zakresu administracyjnych kar pieniężnych,
  • prowadzenie baz danych i ewidencji dotyczących administracyjnych kar pieniężnych,
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów w zakresie stanowiska.
Wymagania
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:
  • posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: prawo, administracja, ochrona środowiska, inżynieria środowiska, gospodarka wodna, zarządzanie, ekonomia, geografia lub pokrewne,
  • ma minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze specjalizacji zawodowej,
  • zna przepisy Prawa wodnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • ma doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych,
  • sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office,
  • jest skrupulatny i odpowiedzialny,
  • dobrze organizuje pracę własną, jest samodzielny w działaniu,
  • posiada umiejętność analitycznego myślenia.
Wymagane dokumenty
Benefity

JAKO PRACOWNIK MOŻESZ LICZYĆ DODATKOWO NA:
  • Dofinansowanie opieki zdrowotnej
  • Grupowe ubezpieczenie na życie na korzystnych warunkach
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość ubezpieczenia dzieci i wnuków
  • Niskooprocentowaną pożyczkę na cele mieszkaniowe
  • Paczki mikołajkowe dla dzieci
  • 2 dodatkowe dni wolne w roku dla niepalących
  • Dofinansowanie do wypoczynku - Wczasy pod gruszą"
  • Pokoje gościnne w atrakcyjnych lokalizacjach
  • Nauka języków - dostęp do platformy eTutor
  • Specjalistyczne szkolenia i możliwość dofinansowania studiów
  • Dopłatę do wypoczynku dzieci i młodzieży
APLIKUJ TERAZ

Pracownik administracyjno-biurowy

Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, prawo), dobra znajomość pakietu MS Office, min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolności organizacyjne, samodzielność i umiejętność organizacji własnego czasu pracy, wysoka kultura osobista, otwartość oraz łatwość...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Pracownik Sekretariatu

Opis stanowiska: Zarządzanie rezerwacjami sal i bieżącą organizacją biura Obsługa gości i przygotowywanie drobnego poczęstunku Segregowanie dokumentów i archiwizacja korespondencji Kontakt z kurierami, urzędami oraz usługodawcami Składanie zamówień na materiały biurowe i spożywcze Rejestrowanie faktur i prostych kosztów...

Asystent ds. obsługi kandydatów

Zakres obowiązków obsługa połączeń przychodzących i wykonywanie połączeń do kandydatów udział w preselekcji kandydatów na stanowiska niższego i średniego szczebla (m.in. projekty zagraniczne) praca z systemem rekrutacyjnym obsługa korespondencji mailowej i kanałów social media przyjmowanie osób zgłaszających się do...