Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie oraz dbałość o majątek firmy;...

Pracownik Biurowy

Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura Wsparcie przy organizacji spotkań firmowych Obsługa administracyjna biura,...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Dołącz do nas, jeśli: komunikacja to Twoja mocna strona, a relacje międzyludzkie są dla Ciebie ważne, dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i...

Specjalista ds. fakturowania

Wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów korygujących w systemie księgowym. Wprowadzanie, aktualizacja i kontrola danych w systemach księgowych oraz bazach wewnętrznych. Przygotowywanie dokumentów handlowych i zleceń oraz dbanie o ich poprawność i kompletność. Archiwizacja dokumentów elektronicznych oraz organizacja...

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Budowlanej

Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z klientami, zbieranie informacji i...

Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji organizacja transportu i obsługa logistyczna nadzór nad terminami realizacji zamówień obsługa korespondencji technicznej administracja procesu sprzedaży koordynacja pracy miedzy działami Wymagania: dobra organizacja pracy znajomość MS office komunikatywność...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Organizacja codziennej pracy sekretariatu i zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz rozmów telefonicznych. Wsparcie pracowników w kwestiach administracyjnych i dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Przestrzeganie procedur wewnętrznych i regulaminów obowiązujących w...

Stanowisko ds. dialogu społecznego i współpracy z organizacjami związkowymi

Prowadzenie spraw związanych z dialogiem społecznym oraz współpracą z organizacjami związkowymi. Organizacja, obsługa i protokołowanie spotkań z udziałem partnerów społecznych. Wspieranie kierownictwa w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji ze stroną społeczną. Obsługa administracyjna spraw sądowych z obszaru...

Specjalista ds. kadr i dokumentacji

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365 kontakt telefoniczny z pracownikami i...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej Przygotowywanie analiz, zestawień i raportów...

Asystent / Asystentka z j. niemieckim (k/m)

Zakres obowiązków: kontakt z najemcami, klientami, technikami obiektu oraz firmami zewnętrznymi, realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych (raporty, kontrola faktur, zarządzanie umowami), współpraca z działami firmy, np. marketingiem przy eventach i akcjach promocyjnych, praca w elastycznym grafiku (ok. 2 soboty w...

Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. projektów aktywności akademickiej

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności wniosków konkursowych...

Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży. Oczekujemy: Doświadczenie (min. 1...

Asystent / Asystentka Managera

Wspieranie osoby zarządzającej klubem w codziennym prowadzeniu obiektu. Współpraca z zespołem recepcji i trenerów oraz dbanie o płynność ich pracy. Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi i dbanie o pozytywną atmosferę dla klientów. Udział w organizacji akcji promocyjnych, wydarzeń oraz lokalnych inicjatyw. Prowadzenie...

Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie oraz dbałość o majątek firmy;...

Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie oraz dbałość o majątek firmy;...

Specjalista ds. Inwentaryzacji

Miejsce pracy: ul. 10 lutego 10​, 81-301 Gdynia​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat​​ Twoje zadania: organizowanie i przeprowadzanie spisów z natury w zakresie rzeczowych składników majątku trwałego oraz obrotowego, a także środków pieniężnych na terenie województwa mazowieckiego, dokonywanie wstępnej...

Specjalista w Biurze Zarządu

Zakres zadań podstawowych: merytoryczna i formalna obsługa dokumentacji na szczeblu komórki organizacyjnej Biura Zarządu, w tym aktów zawierających regulacje wewnątrzorganizacyjne, udział w komisjach merytorycznych powoływanych w danym obszarze tematycznym, sporządzanie projektów pism, umów, analiz i zestawień zarządczych,...

Asystent w dziale usług biznesowych

Zakres obowiązków: Pomoc w obsłudze pasażerów korzystających z Business Executive Lounge, w tym rejestracja pasażerów; Obsługa statusowa i komercyjna salonu VIP; Sporządzanie dziennych raportów kasowych; Pobieranie wpłat gotówkowych oraz płatności kartą; Uzupełnianie asortymentu w salonach BEL i VIP; Dbanie o pozytywny...

Pracownik Biurowy w dziale importu

Na czym polega praca? wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja dokumentów w systemie, współpraca z kontrahentami zagranicznymi, kompletacja dokumentacji, sprawdzanie poprawności danych i zamówień, trzymanie terminowości dokumentacji firmowej, sporządzanie niezbędnej dokumentacji. Wymagane umiejętności: Microsoft Office (z...