Specjalista ds. Obsługi Klienta i Biura

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa biura oraz wspieranie zespołu w codziennych zadaniach. Realizacja sprzedaży prenumeraty – kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień, obsługa zgłoszeń. Bieżąca współpraca z partnerami logistycznymi i firmami wysyłkowymi. Ewidencjonowanie dokumentów i przygotowywanie raportów....

Asystent / Asystentka wsparcia działu księgowości

Twoje zadania będą obejmować: Wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, Wystawianie faktur sprzedaży, Weryfikacja danych na fakturach, Przygotowywanie raportów dla działu księgowości, Pomoc w bieżących działaniach działu, Uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami, Archiwizacja dokumentacji księgowej. Oczekujemy...

Asystent / Asystentka działu księgowości

Twój zakres obowiązków : Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu operacyjnego; Wystawienia faktur sprzedaży; Sprawdzanie poprawności danych zawartych na fakturach handlowych; Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Działu Księgowości; Bieżące wsparcie Działu; Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami i...

Recepcjonista

Prowadzenie recepcji, w tym witanie gości i obsługa klientów. Zarządzanie centralą telefoniczną, mailami oraz korespondencją. Rejestracja faktur i nadawanie numerów. Dystrybucja korespondencji, współpraca z firmami kurierskimi. Zarządzanie zamówieniami biurowymi oraz rezerwacjami sal. Wykonywanie prac administracyjnych...

Asystent / Asystentka eksperta kredytowego

praca w biurze, obsługa klientów, komputera i sprzętu biurowego. Wymagania konieczne Wykształcenie: średnie zawodowe, Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych: fax, ksero, komputer. Wymagania inne Wymagania pracodawcy: wykształcenie średnie lub wyższe, podstawy obsługi Worda, Excela, poczty e-mail, drukarki i skanera. Praca w...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Ochrony Danych Osobowych

Opis stanowiska: kontakt z klientem, gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do, przeprowadzenia audytu RODO, w tym udział w spotkaniach statusowych, pilnowanie harmonogramu założonych prac, tworzenie prostej dokumentacji RODO pod okiem Eksperta, przygotowywanie prezentacji, raportujących zrealizowane prace,...

Pracownik biurowy

Praca biurowa w firmie rekrutującej do pracy w Niemczech Praca na czas określony: czas nieokreślony, praca w biurze Godziny pracy 9:00 - 17:00 lub 08:00 - 16:00. Wykształcenie średnie Staż pracy - dowolny Dobre prowadzenie rozmów telefonicznych Biegła obsługa komputera, Microsoft Office Komunikatywność, wysoka kultura...

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Wspieranie Dyrektora Sieci Sprzedaży w organizacji narad i spotkań. Administrowanie dostępami do systemów i nadzór nad ich poprawnym działaniem. Monitorowanie budżetu i zamawianie materiałów marketingowych. Przygotowywanie analiz oraz prezentacji biznesowych. Min. 2-letnie doświadczenie w wsparciu sprzedaży. Znajomość prawa...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Opis stanowiska: obsługa recepcji firmy; dbanie o pozytywny wizerunek firmy; przyjmowanie i obsługa gości; łączenie rozmów telefonicznych; przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych; udział w obsłudze innych procesów administracyjnych; dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji; praca od poniedziałku do piątku w...

Specjalista ds. Planowania

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i odrabiania zajęć dydaktycznych,...

Kierownik recepcji ze znajomością języka niemieckiego

Twoje zadania: Kompleksowa organizacja pracy recepcji oraz obsługa gości hotelowych Realizacja procesów meldunku, wymeldowania oraz płatności Motywowanie i rozwój zespołu, wdrażanie nowych pracowników Zapewnienie zgodności usług z ustalonymi standardami Koordynacja komunikacji z pozostałymi działami hotelu Wymagania:...

Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Drogowego

Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta organizacja i kontrola realizacji międzynarodowych zleceń w obszarze spedycji współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz...

Sekretarz szkoły

Kompleksowa obsługa sekretariatu szkoły. Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Recepcjonista / Recepcjonistka

Opis stanowiska: Bieżąca obsługa recepcji (telefoniczna oraz e-mailowa, udzielanie ogólnych informacji oraz przekazywanie zapytań do innych działów, powitanie oraz obsługa Gości i Klientów), Nadzór nad właściwym przepływem dokumentów i korespondencji, Odbiór i wysyłka przesyłek, Zarządzanie stanem materiałów...

Executive Assistant

Job Summary: We are seeking a highly organized, proactive, and resourceful Executive Assistant. As a key supporting member of the organization, you will ensure seamless operations of administrative and strategic activities by managing calendars, travel arrangements, expense reports, meeting coordination, and other vital tasks. This role...

Asystent Agenta celnego

Praca biurowa, przygotowywanie dokumentacji celnej. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące. Wymagania inne: Wykształcenie: min. średnie. Znajomość języka obcego: język angielski. Praca w godzinach: 8:00 -16:00. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul. Dworcowa 1 72-600...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Pierwszy kontakt z gościem -witanie gości, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób/miejsc. Odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą. Wprowadzanie i potwierdzanie rezerwacji (w hotelach), meldowanie i wymeldowywanie gości Udzielanie informacji o miejscowych...

Pracownik administracyjno-biurowy

Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja baz danych Organizacja i archiwizacja dokumentów Przygotowywanie zestawień, raportów i prezentacji Wsparcie administracyjne innych działów firmy Kontakt z kontrahentami i urzędami Zamawianie materiałów biurowych i dbanie o...

Referent administracyjno - biurowy

Opis stanowiska Organizacja pracy sekretariatu oraz obsługa centrali telefonicznej Przygotowywanie pism, analiz oraz raportów i korespondencji dla przełożonych, Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów Obsługa gości i organizacja spotkań Organizacja podróży służbowych Wsparcie w sprawach administracyjnych...

Asystent ds. Księgowości

Zakres obowiązków Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów finansowo-księgowych (np. faktury, dokumenty magazynowe), kontrola formalna i rachunkowa dokumentów, wystawianie faktur i dokumentów magazynowych, utrzymanie i archiwizacja dokumentacji, wspieranie działu logistyki oraz inne bieżące czynności administracyjno-biurowe....

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego

Codzienne wsparcie administracyjne działu sprzedaży Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami i dostawcami Pomoc w planowaniu dostaw oraz przygotowywaniu zamówień Tworzenie i aktualizacja dokumentacji zgodnie z procedurami Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Umiejętność obsługi MS Excel Skrupulatność,...

Pracownik biurowy

organizacja i obsługa codziennych spraw biurowych, kontakt z klientami i partnerami niemieckojęzycznymi (mail, telefon), przygotowywanie dokumentów, wsparcie administracyjne, pomoc przy spotkaniach - przygotowanie sali, serwisu, logistyki Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: niemiecki, w mowie - C1 -...

Asystent / Asystentka Inżyniera Kontraktu

Obowiązki: Przygotowanie dokumentacji kontraktowej: zestawienia, raporty, rejestry, Redagowanie pism do organów administracji publicznej, Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, Kontrola obiegu dokumentów, Archiwizacja dokumentacji i tworzenie kopii zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa klientów:...