Praca: Administrator / Administratorka Budowy


Rekrutacja dla firmy wykonawczej z branży OZE na stanowisko:

Administrator / Administratorka Budowy
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie
  • Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian, nadzór nad dokumentacją projektową)
  • Redagowanie dokumentów (pism, protokołów, zestawień, sprawozdań)
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie protokołów odbioru, kontraktów etc.
  • Bezpośrednia współpraca z zespołami
  • Kompleksowa obsługa biura budowy (w tym zamawianie materiałów biurowych, BHP, spożywczych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, reprezentowanie biura, przyjmowanie klientów oraz gości)
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • wyższe wykształcenie techniczne lub w trakcie nauki
  • znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym (w szczególności Excel)
  • znajomość programu SAP - mile widziane
Oferujemy:
  • praca przy ciekawym projekcie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pół roku)
  • możliwość przedłużenia współpracy i rozwoju w firmie
  • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

GL JPK Assistant

Twój zakres obowiązków wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu, wystawianie NIP-8 i VAT-R, wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (księgowanie/skanowanie dokumentów), przygotowywanie pism, wprowadzanie dokumentów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, uczestnictwo w tworzeniu oraz aktualizowaniu procedur...

Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji, wypracowanie zdań naprawczych, stały...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Referent ds. Usług Dystrybucyjnych

Twój zakres obowiązków: Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez: Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach, Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej odbiorców oraz jej archiwizacja,...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...