Praca: Asystent / Asystentka Zarządu


Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!
Asystent / Asystentka Zarządu
Siedziba biura: Warszawa, Al. Jerozolimskie 96

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Finansowego
  • Wspieranie funkcjonowania działu Finansów
  • Koordynowanie obiegu dokumentów
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów, korespondencji oraz informacji najwyższego szczebla
  • Organizację oraz przeprowadzanie wizyt gości zewnętrznych
  • Przygotowywanie prezentacji, umów i innych dokumentów
  • Rozliczanie bieżących wydatków gotówkowych oraz kart kredytowych przełożonego oraz osób współpracujących
Szukamy osoby, która:
  • Posiada co najmniej kilkumiesięczne doświadczenie na podobnym stanowisku (asystenta/ki kadry menadżerskiej/ zespołu/ biura)
  • Dobrze posługuje się językiem angielskim (w mowie i piśmie) – min. B2
  • Jest bardzo dobrze zorganizowany/-a i potrafi zarządzać swoim czasem
  • Jest rzetelny/-a, skrupulatny/-a i zaangażowany/-a
  • Cechuje ją/go postawa "wszystko da się załatwić"
  • Swobodnie posługuje się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Łatwo nawiązuje kontakty, szybko się uczy i nie boi się szukać odpowiedzi​
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w systemie pół etatu na UZ do końca roku, z opcją przedłużenia w 2025
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • Angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
  • Możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • Przyjazną i dobrą atmosferę pracy
APLIKUJ TERAZ

Kierownik Archiwum

Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych, Sprawdzanie prawidłowości...

Pracownik w zespole wierzytelności spornych

Centrum Bankowości Hipotecznej

Pracownik biurowy

Przygotowywanie i ekspediowanie korespondencji, dołączanie potwierdzeń zwrotnych, dołączanie pism, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie kserokopii dokumentów, wykonywanie czynności zleconych przez Przewodniczącego i Kierownika Wydziału. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie...

Specjalista ds. raportowania

• analizować różne wymogi regulacyjne i śledzić przebieg transakcji, aby upewnić się, że ich zachowanie jest zgodne z tym systemem raportowania;• przeprowadzanie dogłębnych analiz istniejących zasad raportowania i zrozumienie pierwotnej przyczyny naruszeń przepisów;• Bądź na bieżąco z wymogami prawnymi i upewnij...

Operator ds. wprowadzania danych

PRZYGOTOWANIE KORESPONDECJI DO WYSYŁKI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEŻĄCE PRACE BIUROWE Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: