Praca: Asystent ds. administracji i social media


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Asystent ds. administracji i social media
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2499
OBOWIĄZKI:
Wsparcie w realizacji komunikacji marketingowej, tworzenie treści do wykorzystania w kampaniach ( social media, strony intrnetowe, infografiki, komunikacja wewnętrzna), reszta w załączniku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

wykształcenie w trakcie studiów zaocznych, administracja, marketing/ licencjatumiejętności: znajomość programów MS Office, znajomość obsługi komputera, lekkie pióro, kreatywność, dobra organizacja pracy

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent biura

przygotowywanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego rejestr sprzedaży rozliczanie kurierów skanowanie, drukowani i archiwizowanie dokumentów porządkowanie, opisywanie i wprowadzanie do excela dokumentów kosztowych i zakupowych dostarczanie dokumentów do biura rachunkowego, produktów do 3 punktów w Warszawie i...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Pracownik Techniczno-Administracyjny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do instalacji wsparcie Działu Administracji w zakresie technicznym...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków współpraca z innymi działami firmy...