Praca: Asystent ds. administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Asystent ds. administracji
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/24/0216
OBOWIĄZKI:
- pomoc przy pracach administracyjnych,- pomoc przy archiwizacji,- pomoc przy wprowadzaniu danych do systemów informatycznych,
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: Obsługa komputera-znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

- wykształcenie policealne/techniczne,- obsługa pakiertu Office (Word, Excel itp),ZAKRES OBOWIĄZKÓW;- pomoc przy pracach administracyjnych,- pomoc przy archiwizacji,- pomoc przy wprowadzaniu danych do systemów informatycznych,

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne, Doświadczenie w dziale...

Pracownik biurowy

wg. harmonogramu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: administracja Uprawnienia: osługa komputera Wymagania inne:

Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

wykonywanie zadań powierzonych prawo jazdy załatwianie spraw w urzędach asystowanie przy spotkaniach dowożenie dokumentów do firm obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej kontakt z Biurem Rachunkowym kontrola sprawnego funkcjonowania biura obsługa spotkań odbywających się w biurze zdolności organizacyjne dynamika...

Pracownik administracyjno-biurowy

staż w firmie: Mojainwestycja.pl sp. z o.o.- obsługa urządzeń biurowych;- prowadzenie i archiwizowanie dokumentów firmowych;- przygotowywanie pism i korespondencji firmowej;- kontakt z instytucjami urzędowymi;- obsługa interesantów;- kompletowanie niezbędnej dokumentacji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym...

Pracownik biurowy

Pracownik biurowy(Oferta dla osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności zarejestrowanej w urzędzie pracy jako osoba niepelnosprawna poszukująca pracy) Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera