Praca: Asystent/ka ds. obsługi klienta


Gdański Urząd Pracy
Asystent/ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/24/4254
OBOWIĄZKI:
Realizowanie codziennych zadań z zakresu szeroko rozumianej obsługi klienta biznesowego, wprowadzanie zleceń do systemu i ich bieżąca obsługa. Stały kontakt z klientami: mailowy i telefoniczny, przygotowywanie ofert cenowych, działania mające na celu wsparcie sprzedaży na przydzielonym obszarze. Praca od poniedziałku do piątku, w zakresie godzin 8-17 (według grafiku ustalonego z pracodawcą).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodne komunikowanie, praktyczna znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, gotowość do nauki, wysoki poziom kultury osobistej.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Dziale Domów Studenckich

Opis stanowiska: ​ Osoba zatrudniona na tym stanowisku b ę dzie odpowiedzialna za wsparcie kierownika w nadzorowaniu właściwego funkcjonowania domu studenckiego . Zakres obowiązków: udział w zakwaterowaniu oraz wykwaterowaniu studentów, obsługa programu USOS, obsługa systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej,...

Asystent ds. wdrażania projektów 

ścisła współpraca z Product Managerami w zakresie wprowadzania produktów na rynek, pilnowanie statusów projektów (praca na deadlinach), koordynowanie prac pomiędzy dostawcami zagranicznymi, agencjami marketingowymi oraz międzynarodowymi jednostkami certyfikującymi, analiza i realizacja projektów w ramach zakładanego budżetu...

Sekretarka

koordynacja i kompleksowa obsługa prac sekretariatu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie, odbiór i wysyłka firmowej poczty oraz rejestracja korespondencji, zamawianie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych oraz...

Pracownik Techniczno-Administracyjny

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy obsługa zamówień sprzętu wydawanie sprzętu technikom wysyłka sprzętu do instalacji wsparcie Działu Administracji w zakresie technicznym...

Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów Aktywne wsparcie działu sprzedaży Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing, Kontrolling Monitorowanie i analiza...