Praca: Manager ESG - zarządzanie energią


Apleona Polska Sp. z o.o. jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku).
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Manager ESG - zarządzanie energią
Miejsce pracy: Gdańsk
Osoba zatrudniona na stanowisku MANAGER ESG będzie odpowiedzialna za:
  • Ścisłą współpracę z innymi działami firmy w szczególności z działem finansów i administracji oraz działami operacyjnymi,
  • Opracowywanie regulacji wewnętrznych firmy w obszarze ESG przy uwzględnianiu wymogów ustawowych i wytycznych
  • Udział w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG oraz planowania rocznego,
  • Współpracę z działem implementacji nowych kontraktów dot. obsługi budynków,
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji energetycznej, ograniczania kosztów eksploatacyjnych przy zachowaniu wysokiego poziomu komfortu użytkowników. 
  • Wsparcie obsługi nieruchomości w zakresie zarządzania energią i środowiskiem,
  • Analizę wskaźników środowiskowych ze wskazaniem sposobów ich poprawy, śladu węglowego
  • Planowanie neutralności klimatycznej firmy z uwzględnieniem przepisów prawnych.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Wykształcenie techniczne – mile widziane osoby po kierunkach : Inżynieria środowiska, instalacje budynkowe, budownictwo zrównoważone, odnawialne źródło energii, systemu zarządzania energią,
  • Znajomość zagadnień związanych z energią, OZE, poprawą efektywności energetycznej, funkcjonowaniem systemów wentylacji, ogrzewania i chłodzenia,
  • Znajomość problematyki budynków oraz zrównoważonego rozwoju w sektorze nieruchomości,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów zarządzania energią w nieruchomościach 
  • Wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju;
  • Doświadczenie w procesie budowania, monitorowania i realizacji strategii ESG;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • Zdolności analityczne związane,
  • Umiejętność określania priorytetów na stanowisku pracy i organizacji własnego czasu pracy;
  • Znajomość MS Office;
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
  • Dużą samodzielność;
  • Jasno zakomunikowane oczekiwania, feedback na bieżąco;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach;
  • Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego;
  • Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
Proszę pamiętać o dodaniu klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista

Obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej, dbanie o prządek na recepcji, prowadzenie dziennika korespondencji, wprowadzanie i opisywanie faktur, współpraca z dostawcami i kontrahentami ośrodka. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: kultura...

Pracownik administracyjno- biurowy

obsługa sekretariatu w Kancelarii Radcy Prawnego, obsługa interesantów, sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja planu dnia przełożonego, prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień, Grupa docelowa:osoby długotrwale bezrobotne; Oferta stażu skierowana do osób zrejestrowanych w PUP Rzeszów. Wymagania...

Pracownik biurowy

obsługa projektów, obsługa dokumentacji, ogólna praca biurowa Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: Obsługa Pakietu biurowego "MS office" Wymagania inne:

Pracownik biurowy

obsługa kancelarii Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych Wymagania inne:

Pracownik biurowy

Wydział Geodezji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: