Praca: Office Manager


Rekrutacja dla międzynarodowej firmy z branży budowlanej na stanowisko:

Office Manager
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizacja dokumentów, tworzenie i projektowanie umów, kontraktów itd., weryfikacja zgodności formalnej i organizacyjnej dokumentów)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w przedsiębiorstwie (faktury, wnioski, umowy)
  • Prowadzenie rejestru dokumentów
  • Zapewnienie wsparcia administracyjnego
  • Zarządzanie zespołem ds. administracji (2-3 osoby)
  • Wspomaganie procesów administracyjnych i kadrowych przedsiębiorstwa
  • Bieżąca współpraca z innymi działami przedsiębiorstwa
  • Bezpośrednia współpraca z z personelem zarządzającym firmy
  • Komunikacja z klientem i personelem
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 5 lat
  • Wyższe wykształcenie na kierunkach: Administracja, Zarządzanie, Psychologia, pokrewne
  • Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji administracyjnej
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferujemy:
  • Praca na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Pracownik Recepcji Salonu Sprzedaży

Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie Pomoc w organizacji...

Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego. Oczekiwania wobec Kandydatów: Wykształcenie co najmniej średnie; Mile...

Sekretarka

Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian wysokiej kultury osobistej minimum...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...