Praca: Pracownik biurowy/recepcjonista


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik biurowy/recepcjonista
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2432
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji biurowej, działania marketingowe, w tym prowadzenie social media, organizacja wydarzeń, zarządzanie harmonogramem działania lokali (np. wynajem pomieszczeń), przyjmowanie klientów, prezentacja ofert.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa programów MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Tax Assistant (Transfer Pricing)

Oferujemy: elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie) hybrydowy tryb pracy finansowe wsparcie w uzyskaniu tytułu doradcy podatkowego rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO" bliską współpracę z Ekspertami w...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator Generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów Opracowywanie i...

Travel Assistant

As a part of our team you will be responsible for: Organization of travel and accommodation for our Travelers around the world Optimization of expenses in the field of accommodation and transport for our Travelers Ensuring the quality of accommodation is according to our Travel policy and company standards Taking care of internal...

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjenta Umawianie terminów świadczeń medycznych Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Obsługa infolinii Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji pacjenta Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym...

Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek. Wymagane kwalifikacje: Bardzo dobra znajomość programów Excel i Word....