Praca: Pracownik ds. administracyjnych


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracownik ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2474
OBOWIĄZKI:
Porządkowanie dokumentacji niearchiwalnej i archiwalnej.Uzupełnianie oraz tworzenie spisów zdawczo-odbiorczych postępowań.Uczestniczenie w przekazaniu do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych na podstawie spisów zdawczo- odbiorczych, opisywanie teczek aktowych, nadawanie sygnatur archiwalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: MILE WIDZIANE WYŻSZE
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word


Wymagania inne:

Mile widziane wykształcenie wyższe.Mile widziane doświadczenie w obsłudze archiwum.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent/ka biura

Nasz klient, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura w Poznaniu. Firma ceni sobie wartości takie jak innowacyjność, profesjonalizm i dbałość o klienta. Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego Przyjmowanie i przekazywanie...

Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w celu nadania na poczcie) Współpraca z...

Pracownik biurowo- magazynowy

Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem odzieży (fason, rozmiar) dla nowych...

Sekretarka

Wymagania bardzo dobre zdolności organizacyjne samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność komunikatywność oraz zaangażowanie, biegła znajomość programów pakietu Office doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu), komunikatywna znajomość języka angielskiego Zakres...

Kierownik Archiwum

Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych, Sprawdzanie prawidłowości...