Praca: Pracownik obsługi biurowej


Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracownik obsługi biurowej
Miejsce pracy: Rzeszów
Numer: StPr/24/1810
OBOWIĄZKI:
Prace biurowe - archiwizacja dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Doświadczenie w pracy w archiwum zakładowym

Miejsce pracy:

Rzeszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze wymagania: jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...