Praca: Referent w Zespole Obsługi Oddziału


Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Obrót z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE. Obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji, jednostek samorządu terytorialnego i gospodarstw domowych. Stawia na szeroką ofertę produktową, partnerskie relacje, niezawodną obsługę, gwarantując kompleksową realizację potrzeb energetycznych.
W swojej działalności PGE Obrót kieruje się troską o środowisko naturalne. Realizując strategię Grupy PGE w obszarze sprzedaży detalicznej, zapewnia Klientom szeroki dostęp do zielonej energii. Promuje też proekologiczne postawy, jak korzystanie z PGE eFaktury. Spółka stawia również na nowoczesną obsługę odpowiadającą na oczekiwania Klientów. Rozwija kanały zdalnego kontaktu, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i rozliczeniowe.
Jako największy, rzetelny i sprawdzony partner na rynku, PGE Obrót posiada certyfikat firmy działającej zgodnie z Dobrymi Praktykami Sprzedawców Energii Elektrycznej opracowanymi przez Towarzystwo Obrotu Energią (TOE). PGE Obrót od lat nagradzana jest godłem „Firma Przyjazna Klientowi", laurem przyznawanym bezpośrednio przez Klientów.
Referent w Zespole Obsługi Oddziału
Nr ref.: PGE Obrót/19/2024
Miejsce pracy: Łódź, Wólczańska 128/134
Twój zakres obowiązków:
  • Obsługa kancelaryjna Spółki, w tym obsługa systemów eKancelaria i eNadawca,
  • Prowadzenie rozliczeń kosztów przesyłek pocztowych i kurierskich,
  • Wykonywanie analiz, raportów z obszaru administracji,
  • Udział w opracowywaniu i aktualizacji instrukcji i procedur.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe),
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Dokładność, systematyczność i terminowość,
  • Łatwość uczenia się,
  • Umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odporność na stres,
  • Wytrwałość w dążeniu do celu.
To oferujemy:
  • Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków współpraca z innymi działami firmy...

Asystent / Asystentka Działu Lista Cen

Twój zakres obowiązków wparcie działu sprzedaży tworzenia promocji handlowych i zarządzanie rabatami wprowadzanie i modyfikowanie cen oraz promocji prowadzenie ewidencji kart produktu dbanie o poprawność danych produktowych w systemie kreowanie i modyfikowanie kart dostawców kontrola bieżącego procesu rozliczeń z dostawcami...

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów. Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse,...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE zarządzanie obiektami w SAP RE rozpatrywanie i przygotowanie projektów odpowiedzi na wystąpienia urzędów administracji...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis merytoryczny faktur za zakupione materiały,...