Praca: Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Sekretarka
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/24/0485
OBOWIĄZKI:
Obsługa telefonu firmowego, poczty e-mail firmy. Rozliczanie pracowników z przepracowanych godzin. Współpraca z biurem rachunkowym firmy. Pomoc w sporzadzaniu umów z nowymi pracownikami. Wydawanie i kompletowanie odziezy roboczej. Godz. 8-16. Alg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Płock


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

APLIKUJ TERAZ

Asystent/ka biura

Nasz klient, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura w Poznaniu. Firma ceni sobie wartości takie jak innowacyjność, profesjonalizm i dbałość o klienta. Zadania: Kompleksowe wsparcie działu administracyjnego Przyjmowanie i przekazywanie...

Recepcjonista / Recepcjonistka z j. angielskim

Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w celu nadania na poczcie) Współpraca z...

Pracownik biurowo- magazynowy

Praca na stanowisku polega na: obsłudze wewnętrznych programów informatycznych wprowadzaniu i wycofywaniu sztuk odzieży do/z serwisu doboru odpowiedniej odzieży z magazynu i jej oznaczaniu oznakowywaniu przydzielonej odzieży, (metkowanie/ przemetkowanie) przydzielaniu zgodnie ze zleceniem odzieży (fason, rozmiar) dla nowych...

Sekretarka

Wymagania bardzo dobre zdolności organizacyjne samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność komunikatywność oraz zaangażowanie, biegła znajomość programów pakietu Office doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu), komunikatywna znajomość języka angielskiego Zakres...

Kierownik Archiwum

Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych, Sprawdzanie prawidłowości...