Praca: Sekretarka


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2526
OBOWIĄZKI:
Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i elektronicznej, wpływającej do urzędu do działu CZR1.Obsługa poczty wychodzącej w formie tradycyjnej.Przygotowanie i archiwizowanie pism urzędowych.Obsługa kserokopiarki, skanera, telefonu/ faxu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: umiejętność współpracy w zespole
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe.Wymagane obywatelstwo polskie.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze wymagania: jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...