Praca: Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych


Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

zatrudni
specjalistę ds. zamówień publicznych

DK.1100.7.2024
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności:
  • przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych,
  • prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zbiorczego rejestru zamówień publicznych udzielonych na podstawie wyłączeń obowiązku ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.),
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych,
  • sprawdzanie, pod względem formalnym i prawnym, przygotowanej przez komórki organizacyjne Akademii, dokumentacji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  • opracowywanie i aktualizowanie regulacji wewnętrznych w zakresie udzielania zamówień,
  • udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza,
  • sporządzanie sprawozdań w zakresie wykonywanych zadań.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość kodeksu cywilnego oraz innych niezbędnych przepisów stosowanych przy prowadzeniu postępowań o zamówienia publiczne,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik obsługi sekretariatu

administrowanie i obsługa centrali telefonicznej, korespondencji, współpraca z kurierami, obsługa sekretariatu, recepcji, przyjmowanie gości, pełnienie funkcji asystenckich dla biura zarządu, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych, organizacja i obsługa spotkań i eventów firmowych,...

Archiwista

Obsługa urządzeń biurowych,-archiwizacja dokumentów,-prowadzenie korespondencji biura,-wprowadzanie dokumentów do programu księgowego CDN Optima,-komunikacja i przyjmowanie dokumentow od klienta. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Praca biurowa w księgowośći.

Asystent działu obsługi klienta

A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Szkolenie ogólne i stanowiskowe.3. Zapoznanie się z działalnością firmy i jej portfolio.4. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Obsługi Klienta.5. Poznanie programów komputerowych pomocnych przy wykonywaniu obowiązków w Dziale Obsługi Klienta. B....

Inspektor ds. terenowo prawnych

sprawy prawne i administracyjneodpowiedzi na pisma organów Administracji Publicznej, sądów, sporządzanie środków odwoławczych, Obsługa Prawna Okręgu, udzielanie porad, wyjaśnień, dot. przepisów ustaw,statutu PZD, regulamin RODO,Udzielanie odpowiedzi na skargi oraz wnioski, prowadzenie szkoleń, narad, przygotowanie...

Pracownik administracyjno-biurowy

prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: