Praca: Specjalista


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 136540

Warunki pracy


  • praca wykonywana jest przez 8 godzin dziennie w systemie jednozmianowym. praca biurowa, użytkowanie sprzętu biurowego
  • praca w oświetleniu naturalnym i sztucznym 
  • praca na drugim piętrze, winda
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych
  • stanowisko pracy usytuowane drugim piętrze budynku

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw związanych z naborami do służby w KW PSP w Krakowie oraz nadzór nad prawidłowym tokiem naborów w Komendach Powiatowych/ Miejskich PSP województwa małopolskiego.
  • Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych funkcjonariuszy KW PSP.
  • Współudział w przygotowaniu projektów decyzji MKW PSP w sprawach przeniesienia między komendami powiatowymi (miejskimi) funkcjonariuszy KW PSP.
  • Przygotowanie wniosków do Komendanta Głównego wynikających w pragmatyki służbowej.
  • Prowadzenie spraw archiwalnych.
  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o OSP realizowane przez Wydział Kadr.
  • Współudział w opracowaniu wniosków w zakresie odznaczeń państwowych, odznak resortowych, korporacyjnych i innych wyróżnień strażaków PSP , funkcjonariuszy KW PSP oraz strażaków jednostek organizacyjnych PSP województwa małopolskiego.
  • Obsługa kancelaryjna pracy Komisji Dyscyplinarnej, w tym udział w pracach sekretariatu Komisji Dyscyplinarnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • skrupulatność, rzetelność, sumienność, uczciwość, komunikatywność, samodzielność, obsługa urządzeń biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w komórce kadrowej, w administracji publicznej
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Pracownik Recepcji Salonu Sprzedaży

Twój zakres obowiązków: Prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawianie kalendarza wizyt, etc.) Witanie oraz obsługa klientów salonu z zachowaniem najwyższych standardów marki Dbanie o prawidłowy obieg informacji między działami i pracownikami Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie Pomoc w organizacji...

Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

Osoba zatrudniona na stanowisku Asystentki ds. Administracyjnych będzie odpowiedzialna za Obsługę procesu przyjmowania i przekazywania zgłoszeń od pracowników produkcyjnych; Obsługę systemu Help Desk; Udział w realizacji zadań działu administracyjnego. Oczekiwania wobec Kandydatów: Wykształcenie co najmniej średnie; Mile...

Sekretarka

Wymagania doświadczenia na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność i umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych, dokładności, rzetelności, odpowiedzialności, umiejętności szybkiego dostosowywania się do zmian wysokiej kultury osobistej minimum...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...