Asystent administracyjny / Asystentka administracyjna

Opis stanowiska: Nadzór nad audytami specjalistów Ppoż. i dyżurnych pięter. Przygotowywanie szkoleń dla pracowników i koordynacja ich terminowego wykonania. Przygotowywanie raportów z zakresu Ppoż. oraz komunikacja z pracownikami dotycząca aspektów Ppoż. Wsparcia Vendor Managerów jednostki w aktualizacji bazy dostawców...

Specjalista / Specjalistka ds. Organizacji Biura

Koordynowanie codziennego funkcjonowania biura oraz wdrażanie usprawnień. Zarządzanie usługami wewnętrznymi wspierającymi pracowników. Przygotowywanie komunikatów i materiałów informacyjnych. Realizowanie zamówień na materiały biurowe i artykuły spożywcze. Opracowywanie instrukcji i wskazówek dla nowych pracowników oraz...

Specjalista / Specjalistka w Dziale Obsługi Domów Studenckich

Opis stanowiska: ​ Osoba zatrudniona na tym stanowisku b ę dzie odpowiedzialna za wsparcie starszego specjalisty w zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania domu studenckiego . Zakres obowiązków: udział w procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów, obsługa programu USOS, obsługa systemu rezerwacji miejsc w części...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania, Nadzorem nad dokumentacją...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży i Marketingu Usług Edukacyjnych

Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej firmy. Pozyskiwanie nowych klientów i stała współpraca (doradztwo i sprzedaż usług edukacyjnych). Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności. Profesjonalny dobór rozwiązań edukacyjnych do potrzeb klientów. Współpraca z grafikami przy tworzeniu...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecenie Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę...

Pracownik Biurowy

Zakres zadań: Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy: rejestrowanie, dystrybucja i nadawanie Współpraca z firmami kurierskimi, nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich Obsługa połączeń telefonicznych przychodzących do biura Wsparcie przy organizacji spotkań firmowych Obsługa administracyjna biura,...

Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała współpraca z Działem Księgowości,...

Wsparcie Administracyjne - Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

Zadania Aktywne wsparcie Zespołu Nowego Biznesu w procesie wdrażania nowych klientów korporacyjnych. Tworzenie i przygotowywanie kompletnej dokumentacji polisowej dla klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia. Wymagania Dostępność do pracy w wymiarze około 40 godzin...

Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji Administrowanie repozytorium procesowym spółki (m.in. architekturą...

Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji Administrowanie repozytorium procesowym spółki (m.in. architekturą...

Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji Administrowanie repozytorium procesowym spółki (m.in. architekturą...

Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami stoczni. Tworzenie procedur i procesów,...

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Budowlanej

Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z klientami, zbieranie informacji i...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Dbanie o prawidłowy...

Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji organizacja transportu i obsługa logistyczna nadzór nad terminami realizacji zamówień obsługa korespondencji technicznej administracja procesu sprzedaży koordynacja pracy miedzy działami Wymagania: dobra organizacja pracy znajomość MS office komunikatywność...

Sekretarz placówki oświatowej

Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych Przygotowywanie legitymacji szkolnych, kart ztm i zamówień mundurków...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecenie Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę...

Asystent / Asystentka Managera

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie Managera klubu...

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze klientów Obsługa klientów podczas targów i...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach, dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji....

Asystentka / Asystent Zarządu

Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa spotkań Zarządu, w tym przygotowanie...

Młodszy Administrator Magazynu Serwisowego

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją; wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS. Rozliczanie i dokumentowanie wykonanych usług — sporządzanie protokołów oraz kontrola kosztów i przychodów. Obsługa magazynu materiałów serwisowych w Comarch ERP XL: przyjęcia, wydania, ewidencja....