Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoim zadaniem będzie : pomoc recepcji zgodnie z przyjętymi standardami w POLMED, przeprowadzanie wywiadów medycznych przed medycyną pracy, archiwizowanie dokumentów, Warunki współpracy: pełen etat/ praca jednozmianowa umowa o pracę, umowa zlecenie Wymagania: dokładność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę...

Asystent / Asystentka Managera

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy - warunek konieczny Wymagane doświadczenie: mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży FITNESS ​ Tryb pracy: ¾ etatu ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie Managera klubu...

Asystent / Asystentka działu sprzedaży

Bieżąca pomoc w dziale sprzedaży, marketingu i logistyki Kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowo-magazynowej Wsparcie w procesie przygotowania i wprowadzania produktów do sprzedaży Przygotowywanie ofert oraz bieżąca pomoc w obsłudze klientów Obsługa klientów podczas targów i...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie i udział w spotkaniach, dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji....

Asystentka / Asystent Zarządu

Kompleksowe wsparcie administracyjne i organizacyjne Zarządu w codziennych zadaniach. Planowanie, organizacja i koordynacja spotkań – zarówno wewnętrznych, jak i z partnerami zewnętrznymi. Przyjmowanie gości, oprowadzanie po firmie oraz prezentowanie jej działalności i struktury. Obsługa spotkań Zarządu, w tym przygotowanie...

Młodszy Administrator Magazynu Serwisowego

Zakres obowiązków: Zarządzanie obiegiem dokumentów i ich archiwizacją; wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS. Rozliczanie i dokumentowanie wykonanych usług — sporządzanie protokołów oraz kontrola kosztów i przychodów. Obsługa magazynu materiałów serwisowych w Comarch ERP XL: przyjęcia, wydania, ewidencja....

Młodszy Specjalista w Zespole Zabezpieczenia Technicznego

Podstawowy Zakres Zadań i Obowiązków: nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do DMS; rozliczanie usług przychodów i kosztów – wystawianie protokołów z realizowanych usług; prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w elektronicznym systemie Comarch ERP XL; koordynowanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Medycznych

Zakres obowiązków: obsługa kontraktów i rozliczeń z NFZ weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem poprawności i zgodności z przepisami przygotowywanie raportów i analiz finansowo-statystycznych współpraca z zespołami poradni i rejestracji w zakresie sprawozdawczości udział w procesach administracyjnych i wsparcie...

Specjalista ds. Administracyjnych

Koordynacja działań organizacyjnych wewnątrz firmy Zarządzanie dokumentacją i obiegiem informacji Prowadzenie ewidencji zarządzeń, poleceń służbowych oraz rejestru pełnomocnictw i upoważnień Przygotowywanie umów i prowadzenie rejestru umów z podmiotami zewnętrznymi Wsparcie administracyjne dla różnych działów firmy...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. SEO

Zadania: Wprowadzanie i edycja opisów produktów oraz zdjęć w systemach e-commerce. Przypisywanie kategorii, dodawanie specyfikacji i weryfikacja danych. Kontrola jakości kart produktowych i aktualizacja treści. Wsparcie w tworzeniu treści pod SEO i social media. Wymagania: Dokładność, spostrzegawczość i cierpliwość w pracy...

Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość o wysoką jakość obsługi....

Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość o wysoką jakość obsługi....

Specjalista ds. Administracji i Sekretariatu Szkoły

Pełna obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu. Prowadzenie dokumentacji szkolnej i obsługa słuchaczy. Wsparcie kadry pedagogicznej (organizacja zajęć, rekrutacja nauczycieli). Współudział w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Realizacja celów biznesowych i dbałość o wysoką jakość obsługi....

Inspektor w wydziale rozwoju powiatu, inwestycji i aktywności

Zadania główne:- współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;- współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI;- przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla...

Inspektor

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami...

Inspektor

zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-w-wydziale-realizacji-inwestycji-6 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Back office manager

Koordynowanie pracy biura, wsparcie zarządu w pracach organizacyjnych, administracyjnych i operacyjnych, realizacja zamówień publicznych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B...

Asystentka do działu kadr i płac

- Sporządzania umów o pracę,- prowadzenie akt osobowych,- naliczanie wynagrodzeń, - rozliczenie czasu pracy,- a także współpraca z urzędami - ZUS i US,- przygotowywanie deklaracji i sprawozdań, - prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, - przyjmowanie wniosków urlopowych,- ewidencja zwolnień lekarskich. Wymagania konieczne:...

Młodszy asystent w sekcji epidemiologii

Wykonanie obowiązków w zakresie nadzoru nad zapobieganiem i zwalczaniem chorób zakaźnych i zakażeń:-przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych w ogniskach chorób zakaźnych, zatruć pokarmowychoraz podejmowanie postępowania zgodnego z właściwością Inspekcji Sanitarnej,-sporządzanie i opracowywanie dokumentacji, a w...

Kierownik biura informatyzacji

kierowanie Biurem, zapewnienie właściwej organizacji pracy biura oraz nadzór nad terminową i prawidłową realizacją zadań, w tym:1) zarządzanie podległym zespołem pracowników;2) zarządzanie infrastrukturą IT;3) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury IT Urzędu;4) współpraca z dostawcami systemów i usług...

Bibliotekarz

obsługa użytkowników biblioteki w zakresie udostępniania zbiorów,udzielanie informacji czytelnikom na temat literatury i szeroko pojętej kultury w oparciu o własną wiedzę oraz dostępne zasoby instytucji,przygotowywanie i organizowanie wydarzeń promujących kulturę literacką oraz aktywizujących społeczność...

Fakturzystka

Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, generowanie faktur, sprawdzanie poprawności faktur, przygotowywanie raportów i rejestrów sprzedaży, archiwizacja dokumentów. Możliwość przyuczenia. Wymagania konieczne: Zawód: Fakturzystka Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: -

Asystent sędziego

wykonywanie zadań asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Toruniu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania inne: Kandydatem na stanowisko asystenta sędziego, zgodnie z art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych, może być osoba, która:1.jest...