Asystent / Asystentka Managera Klubu

wspieranie managera w codziennym funkcjonowaniu klubu koordynowanie pracy zespołu recepcji i trenerów dbanie o wysoką jakość obsługi klientów udział w akcjach promocyjnych i lokalnych wydarzeniach prowadzenie dokumentacji, grafików i korespondencji doskonałe zdolności organizacyjne i umiejętność pracy z ludźmi...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Twoje główne zadania: profesjonalne zameldowanie/wymeldowanie Gości oraz wprowadzanie rezerwacji do systemu skuteczna sprzedaż ofert obiektu - pokoje oraz karnety i wejściówki na siłownię nadzór nad prawidłowym obrotem płatności i rozliczaniem Gości, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej i terminala odbieranie...

Office Support

Główne obowiązki: Przedstawianie pomysłów na usprawnienia pracy biura. Zarządzanie usługami soft-service świadczonymi dla pracowników. Przygotowywanie powiadomień dla pracowników. Przygotowywanie zamówień na artykuły papiernicze i artykuły spożywcze do biura. Przygotowywanie poradników dla nowych pracowników i osób...

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie oraz dbałość o majątek firmy;...

Pracownik ds. Wsparcia Zespołu Protetycznego

Do Twoich zadań należeć będzie: rejestrowanie i rozliczanie prac protetycznych, składanie zamówień materiałów dla laboratorium, wysyłka, dostarczanie i odbiór prac na terenie Warszawy. Wystarczy, że posiadasz: prawo jazdy kat. B oraz swobodę i doświadczenie w poruszaniu się autem po Warszawie, umiejętności obsługi...

Wsparcie w Zespole Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych

Zakres obowiązków: Wykonania działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Klientów Korporacyjnych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów. Tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów. Weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia. Wymagania: Dobra umiejętność...

Administration Support (m/k)

Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień. Wymagania: Znajomość obsługi komputera (MS Office, Excel, Outlook). Bardzo dobra organizacja pracy. Doświadczenie...

Asystentka / Asystent

Co będzie należeć do Twoich zadań: Współpraca przy kompleksowej obsłudze administracyjno- organizacyjnej Zarządu, sekretariatu i spotkań biznesowych Prowadzenie terminarza spotkań Członków Zarządu Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych Dbałość o zapewnienie efektywnego przebiegu informacji pomiędzy...

Document Controller

Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami stoczni Tworzenie,...

Specjalista / Specjalistka ds. Kształcenia

Czym będziesz się zajmować? koordynacją procesów związanych z kształceniem (SIO, dokumentacja nowych kierunków), współpracą z dyrektorami szkół, prowadzeniem i aktualizacją danych w ewidencji szkół oraz kierunków, przygotowywaniem dokumentacji dotyczącej powoływania i odwoływania dyrektorów, aktualizacją statutów...

Asystent / Asystentka ds. handlowych

Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert oraz materiałów sprzedażowych,...

Samodzielny referent / Samodzielna referentka / Specjalista / Specjalistka ds. obsługi sekretariatu

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kierowanie pracą sekretariatu Wydziału, w tym zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wsparcia administracyjno-organizacyjnego władz wydziału, obsługa...

Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Działu. Przygotowywanie...

Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zapytań ofertowych....

Specjalista ds. Realizacji Zamówień

Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne. Współpraca z działami firmy w celu...

Specjalista w Dziale Organizacji Ochrony Radiologicznej

Opis stanowiska inicjowanie, organizowanie i prowadzenie działalności badawczo-rozwojowej i wdrożeniowej z zakresu ochrony radiologicznej, analizowanie sprawozdań komisji do spraw procedur i audytów klinicznych zewnętrznych i opracowywanie wniosków w tych sprawach, analizowanie raportów z przeprowadzonych audytów klinicznych...

Pracownik Recepcji

Obsługa gości oraz klientów odwiedzających firmę Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji telefonicznych Obsługa poczty i korespondencji: odbieranie, sortowanie i rozprowadzanie korespondencji, nadawanie przesyłek, obsługa kurierska Obsługa systemów: rejestrowanie...

Specjalista ds. logistyki i administracji

Zakres obowiązków: Koordynowanie zamówień z sieci dealerskiej Wkład w przygotowanie miesięcznych zamówień produkcyjnych – zbieranie informacji z sieci dealerskiej Bieżąca współpraca z dostawcami (m.in. firmy transportowe, logistyczne i inne) Przygotowanie i dostarczanie dealerom dokumentów rejestracyjnych pojazdów oraz...

Asystent / Asystentka Działu Sprzedaży

Twoja Rola: Kompleksowa obsługa administracyjna procesu sprzedaży (od zamówienia po awizację dostaw), Wystawianie wszystkich dokumentów handlowych i magazynowych (faktury, zlecenia), Aktywna korespondencja i kontakty z klientami, Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży. Oczekujemy: Doświadczenie (min. 1...

Koordynator obsługi biura

organizowanie i nadzorowanie działań technicznych w biurze zgłaszanie usterek oraz prowadzenie dokumentacji technicznej kontrola stanu biura, sal spotkań i zaplecza technicznego współorganizowanie wydarzeń firmowych oraz wsparcie logistyczne spotkań czuwanie nad prawidłowym przebiegiem rezerwacji i obsługi sal analiza kosztów...

Specjalista ds. Inwentaryzacji

Miejsce pracy: ul. 10 lutego 10​, 81-301 Gdynia​​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat​​ Twoje zadania: organizowanie i przeprowadzanie spisów z natury w zakresie rzeczowych składników majątku trwałego oraz obrotowego, a także środków pieniężnych na terenie województwa mazowieckiego, dokonywanie wstępnej...

Specjalista ds. dokumentacji

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie organizacji do kontroli podmiotów...