Asystent / Asystentka Kierownika Placówki Edukacyjnej

Organizacja zajęć dydaktycznych w placówce. Rekrutacja i wsparcie dla nauczycieli. Nadzór nad kadrami i działaniem szkoły. Sprawdzanie realizacji programów nauczania. Zarządzanie dokumentacją szkolną zgodnie z prawem oświatowym. Implementacja planu rozwoju szkoły. Utrzymywanie standardów obsługi. Efektywna organizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Domu Studenckiego

Aktywny udział i wsparcie w sprawnym procesie zakwaterowania oraz wykwaterowania studentów. Codzienna obsługa uczelnianego programu USOS oraz systemu rezerwacji miejsc w części hotelowej. Kontrola terminowości opłat za akademik, ewidencjonowanie zadłużeń i prowadzenie związanej z tym dokumentacji. Współpraca z Referatem...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe i spożywcze, współpraca z...

Asystent / Asystentka ds. handlowych

Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert oraz materiałów sprzedażowych,...

Asystent ds. Analiz Rynkowych i Sprzedaży

Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu z potencjalnymi klientami i umawianie...

Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży i Wynajmu

Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentacji związanej ze sprzedażą i wynajmem. Organizacja transportu oraz wsparcie logistyczne zamówień. Kontrola terminów realizacji oraz czuwanie nad płynnością procesu. Obsługa korespondencji technicznej. Administracyjne wsparcie procesów sprzedażowych....

Sekretarka / Sekretarz szkolny

Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji szkolnej. Przygotowywanie świadectw, arkuszy ocen, legitymacji i zaświadczeń. Obsługa korespondencji z rodzicami oraz instytucjami oświatowymi. Organizacja zapisów uczniów, egzaminów, konkursów i wycieczek. Prowadzenie rejestrów (uczniów, kart rowerowych, legitymacji, obecności)....

Specjalista ds. kadr i dokumentacji

obsługa akt osobowych pracowników tymczasowych i ich bieżąca aktualizacja przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz ewidencjonowanie danych o umowach i urlopach prowadzenie ewidencji czasu pracy i wsparcie w dokumentacji płacowej wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz D365 kontakt telefoniczny z pracownikami i...

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości udział w usprawnianiu procesów administracyjnych Wymagania: znajomość...

Specjalista ds. Administracyjno-Prawnych

Organizacja i koordynacja procesów administracyjnych w firmie Zarządzanie dokumentacją, rejestracja umów oraz pełnomocnictw Prowadzenie ewidencji poleceń służbowych i zarządzeń Wsparcie administracyjne dla różnych działów Przygotowywanie pism i korespondencji z instytucjami zewnętrznymi Wykształcenie wyższe, preferowane...

Specjalista/specjalistka ds. edukacji ekologicznej

•organizacja i prowadzenie szkoleń oraz konferencji z zakresu rolnictwa ekologicznego dla rolników, doradców i mieszkańców obszarów wiejskich,•doradztwo z zakresu rolnictwa ekologicznego i ochrony środowiska na zapotrzebowanie, •upowszechnianie form doradztwa,•popularyzowanie rozwiązań rolnictwa ekologicznego w prasie...

Specjalista

1. Obsługa kancelaryjna departamentu.2. Udział w opracowywaniu informacji zbiorczych dotyczących zakresu działania departamentu na potrzeby podmiotów zewnętrznych i komórek organizacyjnych Urzędu.3. Koordynacja spraw związanych z wpływającymi do departamentu interpelacjami radnych Województwa Świętokrzyskiego oraz wnioskami...

Specjalista

1. Tworzenie, realizacja i monitorowanie Regionalnego Programu Rozwoju i Deinstytucjonalizacji Usług Społecznych.2. Wspieranie samorządów lokalnych we wdrażaniu procesu usług społecznych poprzez m.in.: edukację, doradztwo, szkolenia.3. Współpraca z innymi departamentami, administracją rządową i samorządową, jednostkami...

Asystent sędziego

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące oferty pracy znajdują się na stronie https://www.tarnobrzeg.so.gov.pl/ w zakładce oferty pracy - Konkurs z dnia 3 grudnia 2025 roku, KD.1101.13.2025 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD Wymagania...

Asystent do spraw księgowości

prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Asystent rodziny

Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w podejmowaniu pracy. Motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Prowadzenie dokumentacji itp. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: psychologia lub socjologia...

Specjalista w wydziale organizacyjno- prawnym

1) Realizacja zadań związanych z obsługą funduszy UE oraz funduszy zewnętrznych.2) Monitorowanie bieżących możliwości aplikacji o środki finansowe.3) Opracowywanie i składanie wniosków dotyczących pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych.4) Koordynowanie przygotowania dokumentacji projektowej (studia wykonalności,...

Pracownik biurowy

Obsługa urządzeń biurowych, fakturowanie, wykonywanie telefonów, obsługa klienta detalicznego, rozliczanie kasjerów i kierowców (catering), zamawianie towaru, współpraca z kontrahentem Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych...

Asystent sędziego

Data rozpoczęcia zatrudnianie - po zakończonym konkursie.Zadaniowy system pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Kandydatem na stanowisko asystenta sędziego, zgodnie z art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. - Prawo o ustroju sądów powszechnych, może być ten, kto: 1. jest...

Pracownik biurowy

- obsługa finansowo - księgowa- obsługa programu OFFICE,- kontakt z klientem,- obsługa urządzeń Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany Uprawnienia: obsługa pakietu biurowego MS OFFICE Wymagania...

Pracownik administracji

przygotowanie i zarządzanie dokumentacją niezbędną w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, sporządzanie szczegółowych opinii technicznych i kosztorysów napraw dla klientów indywidualnych oraz firm ubezpieczeniowych, gromadzenie , analiza i archiwizacja materiału dowodowego dokumentującego proces naprawy pojazdu,...