Recepcjonistka / Recepcjonista

Zakres obowiązków: obsługa przychodzących połączeń telefonicznych; obsługa zapytań ofertowych popytowych i podażowych; organizacja wizyt i spotkań; zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów; przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty; współpraca ze wszystkimi działami w firmie i biurami regionalnymi; inne...

Koordynator Biura Obsługi Pacjenta

Zadania: Nadzór nad podległym personelem rejestracji. Prowadzenie rejestracji pacjentów oraz udzielanie szczegółowych informacji o rodzaju i warunkach świadczonych usług zdrowotnych przez Centrum Medyczne. Działania przyczyniające się do stałego wzrostu sprzedaży świadczonych usług. Udział w sporządzeniu grafików pracy...

Project Management Office

Wsparcie Dyrektora Jednostki w funkcjach raportowych i administracyjnych Zakres prac odpowiada obowiązkom na stanowisku Lidera PMO, w tym: Sporządzanie raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby jednostki (projektowe, audytowe) Nadzór nad dokumentacją jednostki, projektową Organizacja spotkań Identyfikacja i monitorowanie...

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Twoje zadania: Tworzenie komunikacji dotyczącej konkursów, zarządzanie tablicami wyników; Komunikacja pomiędzy Departamentami; Wsparcie w przygotowaniu szkoleń na podstawie ustalonych potrzeb (organizacja materiałów, sal, cateringu); Odsłuchy rozmów; Baza wiedzy- przygotowanie i aktualizacja materiałów dla Konsultantów;...

Młodszy Specjalista ds. Środków Transportu

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Prawidłowy obieg dokumentów księgowych Ewidencję kart drogowych Generowanie i wystawienie faktur oraz obsługę programu FAKTURY 24 Tworzenie raportów, rozliczanie kosztów DKV Budowanie relacji z klientami oraz współpracę z wypożyczalniami Wiele innych ciekawych zadań Oczekiwany...

Zastępca naczelnika w Wydziale Obiektów Inżynierskich i Ochrony Środowiska

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: nadzór nad pracownikami Wydziału w zakresie prowadzonych zadań, przygotowywanie zestawień/raportów w zakresie zadań Wydziału, przygotowywanie dokumentów w celu udzielania zamówień publicznych w zakresie kompetencji Wydziału, przygotowywanie do...

Asystent działu eksportu z językiem angielskim

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji Komunikacja z działami współpracującymi (import, logistyka, magazyn) Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku, CMR) Wymagania: Dobra znajomość języka...

Pracownik Działu Księgowości ds. rozliczeń międzynarodowych

Zadania: Prowadzenie dokumentacji księgowej kontrahentów zagranicznych Uzgadnianie sald na kontach klientów - analiza płatności Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, UC, GUS) Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych Korespondencja dotycząca rozliczeń księgowych Tworzenie raportów, analiz...

Specjalista ds. operacyjnych z ukraińskim / rosyjskim

Do Twoich obowiązków należeć będzie: Bieżąca obsługa biura i obiegu dokumentów, Weryfikowanie dokumentów transportowych, Ścisła współpraca z Działem Księgowym i Operacyjnym, Organizacja dokumentacji pracowniczej, Weryfikacja rozliczeń kierowców firmy, Prace administracyjno-biurowe, Załatwienie spraw urzędowych,...

Asystent / Asystentka w Departamencie Dialogu i Relacji Społecznych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością Departamentu oraz wsparcie w tym zakresie pracowników. Obsługa sekretariatu Departamentu, w tym m.in. zamówienia materiałów biurowych w systemie SAP, wsparcie procedowania umów i zamówień, zapewnienie...

Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

referenta / specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM Miejsce pracy: Bydgoszcz WYMAGANIA wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość pakietu MS Office, umiejętność redagowania pism, komunikatywność, samodzielność, sumienność i obowiązkowość, umiejętność analitycznego myślenia i planowania,...

Data Protection Officer

Role Overview To accelerate our growth and become the global leader in our market, we are expanding our Administration Team - resulting in the role of Data Protection Office r. This is an exciting opportunity to join a fast-growing SaaS company to help scale our Sales organization. As a Data Protection Officer, you will be responsible...

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych, Poszukujemy Osób:...

Asystent Kierownika Serwisu / Pracownik biurowy

Główne zadania na stanowisku: Realizowanie i koordynowanie prac serwisowych Utrzymywanie kontaktu z klientami w kwestii bieżącej obsługi serwisowej Prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz spraw administracyjnych działu Serwisu Wymagania: Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne Dobra umiejętność obsługi komputera Prawo...

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Rejestrowanie faktur w systemie, wprowadzanie zamówień do systemu, dbanie o obieg dokumentacji i korespondencji, archiwizacja dokumentów. Praca w godzinach 8:00-16:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Uprawnienia: ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW...

Specjalista ds. przetwarzania danych

Utrzymuje i ulepsza istniejące procesy zarządzania treścią, wspiera raportowanie projektów, zapewnia terminową pomoc reszcie zespołu, w tym mentoring dla nowicjuszy, interpretuje i dopasowuje wskaźniki jakościowe i ilościowe na poziomie zespołu. Współpracuje z różnymi interesariuszami klienta (marketing, realizacja,...

Pracownik biura

-nauka tworzenia baz klientów -nauka korzystania z programu Optima Comarch Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: podstawowa obsługa komputera

Pracownik administracyjno-biurowy

- przygotowanie dokumentacji do archiwum, - porzadkowanie i segregowanie dokumentacji - obsługa systemów informatycznych - prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji - obsługa urządzeń biurowych komputer, ksero, fax - redagowanie prostych pism, odpowiedzi do podatnikówi instytucji - wykonywanie czynności kancelaryjnych -...

Pracownik administracyjno-biurowy

Prace biurowe w dziekanacie Wymagania konieczne: Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej Wykształcenie: gimnazjalne

Recepcjonista

Gromadzenie i tworzenie bazy danych klientów, udzielanie informacji o świadczonych usługach, odbieranie telefonów, prowadzenie rezerwacji, prowadzenie dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe

Sekretarka

- wykonywanie czynności kancelaryjnych, np. przyjmowanie korespondencji do wysyłki, obieg dokumentów w urzędzie, itp. - obsługa urządzeń biurowych: komputer, ksero, fax, itp. - obsługa systemów informatycznych - prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, porządkowanie i segregowanie dokumentacji - przygotowywanie...

Technik administracji

Wg programu stażu w godz. 07.00-15.00/07.00-14.00. Miejsce stażu: Starostwo Powiatowe w Zawierciu - Wydział Inwestycyjny, ul. Sienkiewicza 34 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wymagane wykształcenie minimum średnie

Technik prac biurowych (staż)

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe