Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium Aby efektywnie wykonywać zadania na tym stanowisku niezbędne są: wykształcenie min. wyższe I stopnia doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej znajomość...

Asystent / Asystentka Działu Exportu z językiem niemieckim

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych współpraca z partnerami zagranicznymi budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego chęci do rozwoju swojej kariery w sprzedaży na rynkach międzynarodowych sprawnej obsługi komputera zaangażowania w...

Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

praca w systemie RAKS współpracę z innymi działami firmy sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami wysyłanie i wystawianie faktur archiwizacja dokumentacji sporządzanie raportów znajomość pakietu Office łatwość w nawiązywaniu kontaktów dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu zaangażowanie w...

Specjalista ds. Fakturowania

wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania nieścisłości w zleceniach spedycyjnych...

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Oferujemy: wynagrodzenie zasadnicze oraz premię miesięczną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.) wyjazdy integracyjne Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem...

Asystent/ka zarządu

Poszukujemy dla naszego klienta kandydata/ki na stanowisko Asystenta/ki zarządu, który/a będzie odpowiedzialny/a za szeroki zakres zadań wspierających członków zarządu (5 osób) w codziennej działalności oraz realizacji projektów. Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu,...

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zbiorczego rejestru zamówień...

Sekretarka

Zadania główne: odbieranie telefonów wykonywanie czynności w ramach współpracy ze specjalistami ds. zamówień publicznych, przygotowywanie, prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w sprawie zamówień publicznych, wyszukiwanie ogłoszeń w sprawie najmu powierzchni biurowych, przygotowywanie ofert, kalkulacji dotyczących najmu,...

Asystent / Asystentka ds. HR – płatny staż w dziale HR

Zakres obowiązków: Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej Wsparcie w procesach onboardingu i offboardingu pracowników Pomoc w obsłudze benefitów pracowniczych Bieżący kontakt z pracownikami w zakresie obsługi kadrowej Wsparcie w zakresie działań employer brandingu i komunikacji wewnętrznej Wsparcie administracyjne...

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska: obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków. Oferujemy: gwarancję stabilności warunków wynagrodzenia i...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych

Twój zakres obowiązków Prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy Wsparcie przy ewidencji środków trwałych Pomoc w bieżących zadaniach działu księgowości Pozyskiwanie wymaganych danych z systemów Wsparcie w przygotowywaniu danych na potrzeby audytu i raportowania...

Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna, pracowita, sumienna i odpowiedzialna....

Asystent / Asystentka Centermanagement

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie ekonomiczne Doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji mile...

Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z...

Fakturzysta

Twoje zadania: Wystawianie faktur. Prowadzenie rejestru kontrahentów. Monitorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie rejestrów i raportów. Stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki. Współpraca z działem księgowości. Wymagania: Wykształcenie wyższe z księgowości/rachunkowości. Znajomość technik sprzedaży, zasad...

Specjalista ds. Administracji i HR

Prace związane z zaopatrzeniem i organizacją biura Rozliczanie płatności kontrahentów Weryfikacja kas dziennych Przygotowywanie dokumentów do Biura Rachunkowego Zlecone zadania od przełożonego i zarządu Redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych Przygotowywanie...

Administrative Assistant in Human Resources and Corporate Services Division/Human Resources Unit / Development and Career Management Sector

Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in learning and career development processes coordinated by the Development and Career Management Sector (DCM); to support the document flows and archiving; to monitor all the steps within the DCM processes to ensure that all the actions are conducted timely; to carry...

Stażysta / Stażystka w Wydziale Zarządzania Infrastrukturą

Kluczowe obowiązki: Realizacji czynności w ramach procesu zakupowego. Analiza zakresów zapotrzebowań i przygotowanie zapytania ofertowego. Porządkowanie zebranej dokumentacji i opracowywanie zestawień. Uzupełnianie danych w systemach i rejestrach. Nasze oczekiwania: Studenci ostatnich i przedostatnich semestrów studiów I lub II...

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - usługi weterynaryjne

Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, mile widziane biologiczne lub pokrewne, Doświadczenie w dziale...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem...

Asystent / Asystentka ds. Relacji z Podwykonawcami

Twoje zadania: Weryfikacja zakresów w placówkach podwykonawczych + sporządzanie aneksów do umowy. Weryfikacja poprawności rozliczeń placówek partnerskich. Bieżąca współpraca z placówkami w kwestiach obsługowych. Współpraca z innym działami w firmie. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie. Doświadczenie w obsłudze...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji; Utrzymywanie pozytywnych relacji z...

Asystentka działu / Recepcjonistka

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Nasze...