Praca: Administrative specialist


Administrative specialist
Miejsce pracy: Hnojnik
Responsibilities:
  • Administrative support for the office (documentation, invoice circulation, contracts, correspondence, reporting)
  • Creating summaries, reports, and analyses
  • Ensuring that documents are created on time and are correct
  • Organizing meetings and business trips
  • Cooperating with the accounting and HR departments
  • Supervision of the supply of items necessary for the functioning of the office
  • Supervision of economic and investment matters, transport
  • Organizing the work of cooperating companies (e.g., renovation and construction companies, service companies, etc.)
  • Keeping records of fixed assets
  • Handling incoming and outgoing correspondence (traditional + electronic)
  • Preparing simple documents (letters, reports, contracts)
Requirements:
  • English language proficiency: minimum B1
  • At least one year of experience in a similar position
  • Minimum secondary education (administration studies welcome)
  • Good computer skills
  • Good knowledge of MS Office
  • Ability to organize your own work
  • Communication skills
  • Reliability
  • High personal culture
  • Accuracy
  • Punctuality
What we offer:
  • Stable employment based on an employment contract in an international company
  • Attractive remuneration based on your experience, qualifications, and competence—we value honesty and transparency
  • Work in a close-knit team that is building the company from the ground up
  • Opportunities for professional development and improving your skills through training
  • A high degree of freedom and influence on the companys development
  • A real impact on shaping the organizational culture
  • A future-oriented benefits package – we are currently developing it and want it to be truly valuable and tailored to the needs of our employees
  • Until the end of 2025, the work will be performed from a temporary office in Hnojník (Czech Republic) – due to the construction of the plant in Pawłowice, which will be the final place of work from beginning of February 2026
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kasjer / Fakturzysta

JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO: zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej - dbamy...

Kasjer / Fakturzysta

JESTEŚ CIEKAWY/A, JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA TWOJA PRACA? TWOJE ZADANIA TO: zapewnianie obsługi klientów zgodnie z naszymi standardami - stawiamy na profesjonalizm i aktywność realizacja zleceń sprzedaży – zwracając szczególną uwagę na efektywność prowadzenie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej oraz magazynowej - dbamy...

Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events preparing reports, presentations and correspondence if needed liaising...

Sekretarz placówki oświatowej

Prowadzenie i organizacja dokumentacji szkolnej Przygotowywanie świadectw szkolnych i ich rejestru oraz arkuszy ocen Prowadzenie korespondencji ze szkołami rejonowymi i przygotowywanie dla nich zaświadczeń Prowadzenie księgi uczniów, rejestru kart rowerowych Przygotowywanie legitymacji szkolnych, kart ztm i zamówień mundurków...

Pracownik Biurowy / Pracownik Sekretariatu

Obsługa sekretariatu firmy Obsługa klientów Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji Sporządzanie zapotrzebowania na materiały biurowe i artykuły gospodarcze Kluczowe cechy i...