Praca: Administrator / Administratorka Budowy


Rekrutacja dla firmy wykonawczej z branży OZE na stanowisko:

Administrator / Administratorka Budowy
Miejsce pracy: Opole
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie
  • Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian, nadzór nad dokumentacją projektową)
  • Redagowanie dokumentów (pism, protokołów, zestawień, sprawozdań)
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie protokołów odbioru, kontraktów etc.
  • Bezpośrednia współpraca z zespołami
  • Kompleksowa obsługa biura budowy (w tym zamawianie materiałów biurowych, BHP, spożywczych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, reprezentowanie biura, przyjmowanie klientów oraz gości)
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • wyższe wykształcenie techniczne lub w trakcie nauki
  • znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym (w szczególności Excel)
  • znajomość programu SAP - mile widziane
Oferujemy:
  • praca przy ciekawym projekcie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pół roku)
  • możliwość przedłużenia współpracy i rozwoju w firmie
  • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. ​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Specjalista ds. Magazynowych

Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i protokołów wysyłkowych Przygotowywanie...

Asystent / Asystentka obszaru usług kontraktowych

Zadania: Zarządzanie sprawami z zakresu marketingu, a w szczególności planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla Działu Usług Kontraktowych Prowadzenie spraw bieżących Działu Usług Kontraktowych, w tym zakup biletów przy podróżach służbowych, rezerwacja hoteli, prowadzeni sekretariatu Wsparcie...

Pracownik Administracyjny / HR

Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane są również osoby bez...

Asystent dyrektora ds. planowania

Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w naradach wewnętrznych, tworzenie...