Praca: Administrator / Administratorka Budowy


Rekrutacja dla firmy wykonawczej z branży OZE na stanowisko:

Administrator / Administratorka Budowy
Miejsce pracy: Nysa
Obowiązki:
  • Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą)
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie
  • Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian, nadzór nad dokumentacją projektową)
  • Redagowanie dokumentów (pism, protokołów, zestawień, sprawozdań)
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie protokołów odbioru, kontraktów etc.
  • Bezpośrednia współpraca z zespołami
  • Kompleksowa obsługa biura budowy (w tym zamawianie materiałów biurowych, BHP, spożywczych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, reprezentowanie biura, przyjmowanie klientów oraz gości)
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • wyższe wykształcenie techniczne lub w trakcie nauki
  • znajomość pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym (w szczególności Excel)
  • znajomość programu SAP - mile widziane
Oferujemy:
  • praca przy ciekawym projekcie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (pół roku)
  • możliwość przedłużenia współpracy i rozwoju w firmie
  • pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
  • szeroki pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do KRS, całościowych, wybranych...

Pracownik Rejestracji

Zakres obowiązków: rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów na terenie placówki telefoniczna informacja w zakresie udzielanych świadczeń medycznych przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pacjenta dbanie o pozytywny wizerunek firmy obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych Wymagania: wykształcenie minimum...

Pracownik Działu Przyjęcie Towaru

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace biurowe związane z ewidencją towaru, rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, pomoc przy magazynowaniu towaru. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole, gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym, nastawionych na rzetelną realizację zadań...

Młodszy specjalista ds. administracyjno-finansowych

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów. Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse,...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Obowiązki: opracowywanie aktów planowania przestrzennego uzyskiwanie decyzji i pozwoleń wymaganych w procesie inwestycyjnym uzgadnianie przebiegu inwestycji liniowych pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości reprezentowanie inwestorów realizujących zadania celu publicznego pozyskiwanie i weryfikacja danych z ewidencji...