Praca: Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu


Ogłoszenie numer: 9923713, z dnia 2025-06-17

Klient portalu Praca.pl

Administrator / Asystent ds. Wsparcia Zarządu

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie dokumentacją i korespondencją firmową, w tym archiwizacja i organizacja.
  • Tłumaczenie dokumentów z języka polskiego na angielski i odwrotnie.
  • Współpraca z Zarządem: organizacja spotkań, przygotowanie materiałów oraz kontakt z zagranicznymi partnerami.
  • Udział w usprawnianiu wewnętrznych procesów oraz procedur.
  • Współpraca z działem kadr.
  • Monitorowanie budżetów projektów.
  • Wsparcie administracyjne dla współpracowników.
  • Dbanie o płynność funkcjonowania biura i dobrą atmosferę pracy.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
  • Biegłość w korzystaniu z Google Sheets, Docs i innych narzędzi biurowych.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność organizacji pracy, samodzielność i zaangażowanie.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – szukamy osoby otwartej, komunikatywnej.
  • Stała obecność w Toruniu lub Bydgoszczy (drugi etap rekrutacji w Toruniu).
Mile widziane:
  • Doświadczenie w administracji, koordynacji projektów lub pracy międzynarodowej.
  • Wykształcenie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub projektami.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz.
  • Służbowy laptop i telefon.
  • Elastyczną możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.
  • Wsparcie merytoryczne oraz przeszkolenie na start.
  • Przyjazną atmosferę i zespół wspierający rozwój.
  • Przestrzeń do rozwoju kariery i możliwości awansu w firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Obsługę osób zgłaszających się na badania profilaktyczne, rejestracja badanych, Przetwarzanie, archiwizację i zabezpieczanie dokumentacji medycznej zgodnie z odrębnymi przepisami, Obsługę służbowej poczty elektronicznej oraz systemów działających w PKP S.A.,...

Asystent Zarządu

Zarządzanie codziennym harmonogramem, podróżami służbowymi, rejestracją wydatków i koordynacją spotkań. Nadzór nad dokumentacją, monitorowanie zadań i identyfikowanie rozwiązań problemów operacyjnych. Utrzymywanie wysokich standardów jakości i precyzji oraz wspieranie komunikacji międzyzespołowej. Doskonałe zdolności...

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska Organizacja sekretariatu i centrali telefonicznej. Tworzenie pism, analiz, raportów i korespondencji. Rejestracja korespondencji, faktur, umów i dokumentów. Obsługa gości i organizacja spotkań. Organizacja podróży służbowych. Wsparcie w sprawach administracyjnych. Monitorowanie dostępności materiałów...

Specjalista / Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju

Twój zakres obowiązków: udział w procesie raportowania niefinansowego dot. zrównoważonego rozwoju (raportowanie ESG) współpraca z wewnętrznymi jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami zagranicznymi grupy w zakresie wykonania niezbędnych analiz i pozyskania danych raportowych ESG wspieranie działów handlowych w procesie...

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Wspieranie Menedżerów Sprzedaży w przygotowaniu i wdrażaniu programów ubezpieczeniowych dla klientów korporacyjnych. Obsługa procesów sprzedażowych i posprzedażowych w systemach. Weryfikacja i przekazywanie dokumentacji ubezpieczeniowej oraz współpraca z pośrednikami. Zapewnienie jakości obsługi klientów poprzez szkolenia...