Praca: Administrator biurowy


Administrator biurowy
Miejsce pracy: Warszawa, Centrum
Zakres obowiązków:
  • Sporządzanie raportów i monitoring dokumentacji
  • Nadzór nad logistyką i magazynem, zarządzanie flotą
  • Kontrola dokumentów kadrowych, księgowych i współpracy z podwykonawcami
  • Negocjacje z dostawcami i obsługa administracyjna zespołu
  • Weryfikacja faktur oraz obsługa systemów CRM i Saldeo
  • Zarządzanie terminami płatności klientów
Wymogi:
  • Doświadczenie biurowe, biegłość w obsłudze komputera i pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
  • Komunikatywność, punktualność oraz umiejętność organizacji pracy
Oferujemy:
  • Umowę o pracę/zlecenie, pełny etat (pon.-pt., 9:00-17:00)
  • Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dostęp do siłowni oraz możliwości rozwoju w środowisku biznesowym
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....