Praca: Analityk ds. nieruchomości


Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Analityk ds. nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • monitorowanie, zbieranie i analizowanie danych niezbędnych do przygotowania raportów w zakresie najmu i zarządzania nieruchomościami oraz wyciąganie wniosków na ich podstawie,
  • weryfikowanie jakości i kompletności danych niezbędnych do przygotowania raportów z zakresu nieruchomości na poziomie Grupy Kapitałowej,
  • współpraca przy tworzeniu opracowań merytorycznych dotyczących analiz na poziomie Grupy Kapitałowej,
  • weryfikowanie i przygotowanie danych do raportów z zagadnieniami ESG na poziomie Grupy Kapitałowej,
  • współpraca z audytorami wewnętrznymi w zakresie ESG,
  • wsparcie procesu raportowania wyników prowadzonych zadań projektowych (analizy, prezentacje, podsumowania),
  • kompletowanie i administrowanie dokumentacją formalną (np. umowy, decyzje administracyjne, zgody i zezwolenia), przygotowywanie harmonogramów nowo zawieranych umów,
  • wsparcie organizacyjne i kooperacja z klientem wewnętrznym oraz kontrahentami Działu Inwestycji (urzędy, instytucje, podmioty obsługujące Dział Inwestycji),
  • obsługa bazy danych umów najmu,
Zaaplikuj do nas, jeśli:
  • posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie raportowania danych dotyczących nieruchomości,
  • posiadasz wiedzę z zakresu ESG - mile widziane,
  • biegle komunikujesz się w języku angielskim - min. B2,
  • ukończyłeś/-łaś studia wyższe - mile widziane: kierunki środowiskowe, prawo, zarządzanie nieruchomościami lub pokrewne,
  • swobodnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Power Point, Word),
  • posiadasz umiejętność analizy danych i wyciągania z nich wniosków,
  • potrafisz priorytetyzować zadania i organizować swój czas pracy,
  • z łatwością nawiązujesz relacje interpersonalne,
  • jesteś osobą wnikliwą, dokładną i skrupulatną,
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • model pracy hybrydowej (1x w tygodniu praca zdalna)
  • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • bezpłatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • bezpłatny dostęp do ponad 5000 obiektów sportowych, rekreacyjnych i rozrywkowych w ramach pakietu Medicover Sport
  • dofinansowanie do Pakietu Stomatologicznego
  • dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru) zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...