Praca: Archiwista w wydziale organizacyjno - prawnym


Starostwo Powiatowe w Augustowie
Archiwista w wydziale organizacyjno - prawnym
Miejsce pracy: Augustów
Numer: StPr/25/0556
OBOWIĄZKI:
1) przechowywanie oraz zarządzanie dokumentacją przekazaną do archiwum zakładowego przez wydziały Starostwa, w tym:a)przyjmowanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych i stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo - odbiorczych,b)przechowywanie i zabezpieczenie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,c) przeprowadzanie skontrum dokumentacji,d) porządkowanie przechowywanej dokumentacji przyjętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym, zgodnie z wymogami Instrukcji kancelaryjnej,e) udostępnianie przechowywanej dokumentacji,inne wskazane w ogłoszeniu o naborze ( ogłoszenie dostępne na stronie https://bip-staugustow.wrotapodlasia.pl/ )
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Uprawnienia: kurs archiwalny I stopnia


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : inne wskazane w ogłoszeniu o naborze ( ogłoszenie dostępne na stronie https://bip-staugustow.wrotapodlasia.pl/ )

Miejsce pracy:

Augustów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

1) termin: do 6 października 2025 r. do godz. 15.00,2) miejsce składania dokumentów: wszystkie wymagane dokumenty w formiepapierowej należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego wAugustowie, ul 3 Maja 29, 16-300 Augustów lub pocztą (liczy się data i godzinadoręczenia, a nie nadania) lub w postaci elektronicznej podpisane podpisemelektronicznym kwalifikowanym na adres: powiat.augustowski@home.pllub /StarostwoPowiatoweAugustow/SkrytkaESP z dopiskiem: Nabór na stanowiskoArchiwisty w Wydziale Organizacyjno - Prawnym

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...