Praca: Archiwista


Archiwum Państwowe w Kielcach
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 153507

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana 8 godzin dziennie. Praca związana z wyjazdami służbowymi do kontrolowanych jednostek na terenie właściwości Archiwum. Praca z materiałami archiwalnymi. Pracownik podczas wykonywania zadań służbowych poza siedzibą urzędu może być narażony na kontakt z czynnikami alergennymi, pleśniami, grzybami, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi i biologicznymi. Może natrafić też na bariery architektoniczne.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest na wysokim parterze. Jest wyposażone w sprzęt komputerowy i biurowy. Pracownik obsługuje komputer powyżej 4 godzin dziennie. Pracę wykonuje w pozycji siedzącej przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


W budynku są pomieszczenia socjalne wyposażone w sprzęt AGD.


Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Posiada odpowiednio przystosowane ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne i windę. Oświetlenie jest rozproszone i nie wywołuje efektu olśnienia. W budynku i w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.


Budynek i teren wokół jest objęty monitoringiem wizyjnym. W budynku jest system kontroli dostępu.


Obok budynku jest przystanek autobusowy (autobusy nr 24 i 44).

Zakres zadań

  • rozpatruje wnioski o wydanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • opiniuje projekty przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • przeprowadza kontrole przestrzegania przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym przygotowuje projekty wystąpień pokontrolnych i monitoruje wykonanie zaleceń
  • przeprowadza ekspertyzy archiwalne w zakresie oceny wartości archiwalnej dokumentacji
  • udziela konsultacji w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją
  • prowadzi sprawy ustalania jednostek państwowych i samorządowych za wytwórców materiałów archiwalnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z funkcjonowaniem archiwów zakładowych lub zarządzaniem dokumentacją
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących narodowego zasobu archiwalnego i archiwów oraz zarządzania dokumentacją
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i pod presją czasu
  • Umiejętność redagowania pism
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa systemów komputerowych i baz danych używanych w archiwach lub systemów teleinformatycznych klasy EZD
  • Prawo jazdy kat. B
  • Systematyczność, odpowiedzialność, terminowość, sumienność, rzetelność
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...