Praca: Archiwista


Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Archiwista
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0224
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie prac związanych z archiwum, ewidencjonowanie dokumentacji, segregowanie i wydawanie dokumentacji na zewnątrz, prowadzenie pomocniczej dokumentacji archiwum księgowej, kadrowej i technicznej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, odporność na stres,

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik magazynowy

Miejsce pracy: Będzin Twoje zadania: Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych Katalogowanie materiałów i kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentacji związanej z wydaniami i zwrotami Prowadzenie rejestru dostawców Obsługa reklamacji, gwarancji i aktualizacji Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność...

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map myśli. Dogłębny research internetowy i wyciąganie kluczowych informacji. Chat GPT:...

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń organów statutowych....

Młodszy asystent

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii choroby chorych powierzonych jego opiece, przygotowywanie...

Specjalista ds. administracyjnych z j. niemieckim

Przetwarzanie zamówień dla pacjentów z Niemiec. Przygotowywanie dokumentacji i recept na refundacje produktów. Wystawianie faktur dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wskazanych przez kierownictwo. Budowanie relacji z podmiotami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Znajomość narzędzi...