Praca: Asystent Administracyjno-Prawny


People make places
Asystent Administracyjno-Prawny
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Pomoc w organizacji wydarzeń dla pracowników
  • Organizacja podróży służbowych
  • Wsparcie działu prawnego w jego codziennej działalności, w tym przygotowywanie aneksów, pełnomocnictw, korespondencji prawnej itp.
  • Obsługa Recepcji podczas nieobecności Koordynatora Biura
  • Inne prace zlecone przez managera
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Student/ka lub absolwent/ka wydziału prawa
  • Znajomość obsługi komputera w środowisku Office
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i priorytetyzowania zadań
  • Umiejętność pracy zarówno indywidualnie jak i w zespole
  • Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • Pracę na cały etat
  • Stabilne zatrudnienie i niezbędne narzędzia do pracy
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...