Praca: Asystent administracyjny / Pracownik biurowy


Ogłoszenie numer: 10280723, z dnia 2025-10-01

Klient portalu Praca.pl

Asystent administracyjny / Pracownik biurowy

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie obiegu dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja
  • Kontrola terminowości przekazywania raportów i zestawień
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji w zespole
  • Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby firmy
  • Współpraca z działami wewnętrznymi i kontrahentami
  • Realizacja bieżących zadań zlecanych przez przełożonego

Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane osoby w trakcie studiów niestacjonarnych)
  • Zaangażowanie, wysoka kultura osobista i dobra organizacja pracy
  • Umiejętność działania pod presją czasu
  • Bardzo dobra obsługa komputera, w szczególności MS Excel
  • Samodzielność i terminowość w wykonywaniu obowiązków
  • Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
  • Samodzielne i urozmaicone zadania
  • Narzędzia pracy niezbędne do realizacji obowiązków
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach organizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...