Praca: Asystent Archiwum Korporacyjnego


Asystent Archiwum Korporacyjnego
Lokalizacja: Warszawa, ul. Szturmowa 2

Twoje zadania:
  • Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji;
  • Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum;
  • Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Brakowanie dokumentacji po upływie okresu przechowywania;
  • Współpraca z innymi działami w organizacji.
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Biegła obsługa komputera/ pakiet MS Office;
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Dokładność, skrupulatność, dyskrecja, doskonała organizacja stanowiska pracy, zdolność do utrzymywania ładu. 


Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista w biurze inwestycji

Pomoc w nadzorze nad etapem przygotowawczym inwestycji realizowanych przez Spółkę, w szczególności zlecanie prac poza budowlanych, niezbędnych do zrealizowania inwestycji i uzyskania pozwolenia na użytkowanie (m.in prace projektowe, analizy, opracowania, badania, podziały nieruchomości itp.)Jedna zmiana 8-16Oferta Prac...

Komendant straży gminnej

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) kierowanie pracą Straży Gminnej, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników w zakresie zadań wynikających z przepisów ustawy o strażach gminnych oraz inny ch przepis ów związanych z pracą straży gminnych i prawa miejscowego,2) planowanie budżetu w zakresie...

Inspektor / główny specjalista w biurze kontroli

- przeprowadzanie kontroli, w szczególności w zakresie zagadnień finansowo- księgowych, rozliczeń remontów, inwentaryzacji składników mienia wraz z opracowywaniem dokumentacji,- przygotowywanie projektów zaleceń i wniosków pokontrolnych oraz informacji do Biuletynu Informacji Publicznej, - gromadzenie akt prowadzonych spraw...

Główny specjalista

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://powiatpolicki.bip.net.pl/?a=20249 Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 4) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: - Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://powiatpolicki.bip.net.pl/?a=20249Pracodawca oferuje:- wynagrodzenie zasadnicze: od...

Główny specjalista

Dbanie o wizualną markę Gminy Władysławowo. Opracowanie graficzne BIR, opracowanie graficzne materiałów promocyjnych. Tworzenie projektów graficznych, obróbka i montaż filmów oraz rolek. Graficzna obróbka zdjęć, archiwizowanie wytworzonych dokumentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek:...