Praca: Asystent / Asystentka Biura Budowy


GRUPA KDM to jedna z wiodących firm zajmująca się w generalnym wykonawstwem. Kompleksowo realizuje inwestycje: od projektu, przez prace ogólnobudowlane, instalacyjne, aranżacyjne fit-out, po serwis. Firma zdobywała doświadczenie podejmując, z sukcesem prowadząc i finalizując zadania inwestycyjne o wysokim stopniu trudności, takie jak laboratoria, budynki służby zdrowia, obiekty farmaceutyczne, produkcyjne, oświatowe, technologiczne, biurowe, mieszkaniowe, galerie handlowe, hotele. Mocną stroną spółki jest kompleksowość świadczonych usług i optymalizacja proponowanych klientom rozwiązań – misją GRUPY KDM jest bowiem zapewnienie przewidywalności w procesie budowlanym.

Asystent / Asystentka Biura Budowy
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
  • przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora
  • przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców
  • sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu
  • przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania rozliczeń, oświadczenia podwykonawców, rozliczenie faktur
  • pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych biura budowy
  • gotowość do pracy w delegacjach i podróżach służbowych.
Nasze wymagania
  • wykształcenie min. średnie ekonomiczne
  • dobra, praktyczna znajomości MS Office
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • skuteczność w realizacji celów, terminowość
  • prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
  • doświadczenia w pracy w biurze budowy firmy budowlanej
To oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
  • otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości;
  • możliwość korzystania z pakietu Medycznego, Ubezpieczenia Grupowego oraz karty Benefit dla siebie i rodziny.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...